کد خبر: 227729
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
رنو توئینگو

کمتر از دو هفته پیش بود که رنو برنامه‌های خود برای رونمایی از توئینگو «Z.E.» درسال جاری را اعلام کرد و این خودرو هم‌اکنون به‌صورت رسمی معرفی‌شده است.

 به گزارش «اخبار خودرو»،کمتر از دو هفته پیش بود که رنو برنامه‌های خود برای رونمایی از توئینگو «Z.E.» درسال جاری را اعلام کرد و این خودرو هم‌اکنون به‌صورت رسمی معرفی‌شده است.

درست همانند دیگر خودروهای شهری تبدیل‌شده به‌نمونه‌هایی الکتریکی همچون اشکودا سیتی‌گو «Iv»، فولکس‌واگن «e-up!» و سئات «Mii» الکتریکی، نسخه بدون آلایندگی توئینگو نیز طراحی مدل استاندارد را حفظ کرده است. این خودرو در ژانویه 2019 فیس‌لیفت شد تا وضعیت رقابتی‌تری داشته باشد. این خودرو همچنین طراحی دیفرانسیل‌عقب برادر درون‌سوز خود را حفظ کرده است؛ اما به‌جای پیشرانه یک‌لیتر تنفس‌طبیعی یا نسخه 0.9 لیتر توربو مدل‌های درون‌سوز از پیشرانه‌ای الکتریکی استفاده می‌کنند. پسرعموی ناتنی اسمارت «EQ» فورفور 2020، قدرت 81 اسب‌بخار و گشتاور 160 نیوتون‌متر داشته و شتاب صفر تا 50 کیلومتربرساعت آن حدود چهارثانیه است. همچنین حداکثر سرعت توئینگو «Z.E.» برابر با 135 کیلومتربرساعت است. توئینگو «Z.E.» که طبق گفته رنو یک ابرخودرو شهری محسوب می‌شود، هفتمین‌محصول الکتریکی این برند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =