کد خبر: 227730
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
آستون‌ مارتین «DBX 2021»

آستون‌ مارتین آپشن‌های خاص‌تری را دراختیار مشتریان قرار می‌دهد که نخستین مدل آن‌ها توسط بخش سفارشی «Q» این برند تولید شده است.

 به گزارش «اخبار خودرو»، آستون‌ مارتین «DBX 2021» نخستین‌شاسی‌بلند تاریخ این برند بوده و انتظار می‌رود به‌پرفروش‌ترین محصول بریتانیایی‌ها تبدیل شود؛ اما پیش از آنکه تحویل این خودرو شروع شود، آستون‌ مارتین آپشن‌های خاص‌تری را دراختیار مشتریان قرار می‌دهد که نخستین مدل آن‌ها توسط بخش سفارشی «Q» این برند تولید شده است.

این خودرو که در نمایشگاه ژنو 2020 معرفی می‌شود با سه‌سطح سفارشی‌سازی «Q» یعنی Commission، Collection و Accessories دردسترس خواهد بود. این نمونه ویژه که در نمایشگاه ژنو حضور خواهد یافت، از برخی‌ویژگی‌های خاص همچون رنگ خاکستری زنون، رینگ‌های 22 اینچی مشکی سفارشی و… سود خواهد برد. پکیج بدنه فیبرکربن و پلاک‌های متمایز نیز جزو دیگرشاخصه‌های «DBX» بخش «Q» هستند. درداخل کابین این شاسی‌بلند لوکس چرم مشکی، تریم آلومینیوم کروم و… دیده می‌شود. این‌یکی از منحصربه‌فردترین متریال‌های به‌کاررفته در کابین یک خودرو بوده و بسیار جذاب است. آستون‌ مارتین همچنین از فیبرکربن روی کنسول مرکزی و تریم درها استفاده کرده است. بخش مرکزی داشبورد نیز از 280 لایه فیبرکربن برخوردار بوده و تولید این بخش 90 ساعت زمان می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =