ایران‌ خودرو

ارائه خدمات فروش ایران‌خودرو بدون نیاز به‌مراجعه حضوری مشتریان به‌معاونت فروش این خودروساز که از دیروز با هدف مقابله با افزایش شیوع ویروس کرونا و صرفه‌جویی در وقت و انرژی و کاهش تردد مشتریان آغاز شد، با همکاری مشتریان با موفقیت انجام شده است.

 به گزارش «اخبار خودرو»،ارائه خدمات فروش ایران‌خودرو بدون نیاز به‌مراجعه حضوری مشتریان به‌معاونت فروش این خودروساز که از دیروز با هدف مقابله با افزایش شیوع ویروس کرونا و صرفه‌جویی در وقت و انرژی و کاهش تردد مشتریان آغاز شد، با همکاری مشتریان با موفقیت انجام شده است. بررسی میدانی انجام‌شده نشان می‌دهد کاهش قابل توجه حجم مراجعات مشتریان به‌سازمان فروش، نه‌تنها خللی در روند ارائه خدمات ایجاد نکرده، بلکه زمینه‌ساز استفاده از ظرفیت‌های موجود در فناوری اطلاعات، خدمت‌رسانی غیرحضوری و افزایش بهره‌وری در این بخش شده است. بنابر گزارش‌های منتشرشده، ارائه غیرحضوری خدمات فروش ایران‌خودرو با همکاری شبکه خدمات فروش نمایندگی‌ها محقق شده است. از روز گذشته، خدمات حوزه فروش ایران‌خودرو به‌صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارائه می‌شود که با توفیق حاصل‌شده، امکان توسعه دولت الکترونیک درخدمات فروش ایران‌خودرو نیز ایجاد شده است. مسیرهای دریافت غیرحضوری خدمات درسایت اینترنتی ایران‌خودرو به‌نشانی «ikco.ir» در دسترس مشتریان قرار دارد. مرکز تماس ۰۹۶۴۴۰ نیز پاسخگوی تلفنی مشتریان است تا از مراجعه حضوری به‌ساختمان بازاریابی و فروش خودداری کنند.

   پایش روزانه سلامت کارکنان در ایران‌خودرو
درهمین‌حال و به‌موازات این اقدامات، رئیس اداره پیشگیری درمدیریت پیشگیری، درمان و رفاه ایران‌خودرو اعلام کرد: «با اجرای مصوبات کمیته بحران ایران‌خودرو و با اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه، تاکنون موفق شده‌ایم زمینه مصونیت بیش از ۲۰ هزار نیروی این خودروساز را فراهم کنیم.» مهرداد رامتین‌نیا با بیان اینکه مجموعه ایران‌خودرو با مدیریت صحیح منابع انسانی توانسته است واکنش مناسبی به‌بحران کرونا داشته باشد، افزود: «هم‌زمان با شیوع این ویروس درچین، کمیته بحران بیماری‌های واگیر برای پیش‌بینی‌های لازم ایجاد شد تا تصمیمات به‌موقع اتخاذ و اجرا شود.» 
وی ادامه داد: «با اجرای تصمیمات کمیته بحران و با حمایت‌ها و تاکید مدیرعامل گروه، اقلام مورد نیاز برای هریک از کارکنان تهیه شد و در اختیار آنان قرار گرفت.» رامتین‌نیا اظهار کرد: «هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران‌خودرو در این خصوص نیز صورت گرفت تا تصمیمات به‌صورت یکپارچه و موثر در سطح گروه به‌اجرا گذاشته شود.» رئیس اداره پیشگیری مدیریت پیشگیری، درمان و رفاه ایران‌خودرو همچنین خاطرنشان کرد: «پیامک‌هایی با محتوای آموزشی یا ارائه گزارش از وضعیت موجود شرکت و اقدامات پیشگیرانه صورت‌گرفته به‌صورت مستمر به‌تمامی کارکنان ارسال می‌شود. آموزش کارکنان به‌صورت متون چاپی یا ارسال از طریق مبادی ارتباط الکترونیک نیز به‌صورت روزانه صورت می‌گیرد.» وی اضافه کرد: «برنامه سنجش دمای بدن کارکنان نیز روزانه درمبادی ورودی انجام و نتایج آن نیز به‌صورت پیامک به‌کارکنان اعلام می‌شود و خوشبختانه همکاری بسیار خوبی از سوی کارکنان صورت می‌گیرد.» رامتین‌نیا با اشاره به‌اینکه همه معاونت‌ها و بخش‌های ایران‌خودرو نهایت تلاش خود را در اجرای تصمیمات کمیته بحران برای مقابله با شیوع کرونا به‌کار بسته‌اند، تعامل ایران‌خودرو با وزارت بهداشت را بسیار مطلوب و مفید ارزیابی کرد و گفت: «نمایندگان این وزارتخانه از نزدیک روند برنامه‌های پیشگیرانه ایران‌خودرو را مورد پایش و نظارت قرار داده‌اند.»

  راه‌اندازی«کوییک‌سرویس» درنمایندگی‌های منتخب
اما علاوه‌براین خدمات غیرحضوری بخش فروش، سرعت کار در خدمات شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) نیز بالا رفته است و با راه‌اندازی «کوییک‌سرویس» در نمایندگی‌های منتخب، برخی از خدمات این شرکت در کمتر از 30 دقیقه به‌دارندگان محصولات ایران‌خودرو ارائه می‌شود. دراین راستا، ایساکو به‌منظور افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان و صرفه‌جویی درزمان، خدمت نوینِ کوییک‌سرویس (خدمات سرویس سریع) را در 11نمایندگی خود اجرایی کرد. 
«سرویس سریع» خدمت جدیدی است که درحال‌حاضر دربرخی نمایندگی‌های منتخب ایساکو در شهرهای تهران، کرج، تبریز و ارومیه اجرایی شده است و مشتریان می‌توانند برای دریافت خدماتی همچون تعویض روغن و فیلترهای خودرو، بدون اخذ نوبت به‌این نمایندگی‌ها مراجعه کنند. زمان حضور مشتریان دراین طرح، از پذیرش تا صدور فاکتور، کمتر از 30 دقیقه خواهد بود و در این مدت مالک می‌تواند با حضور درجایگاه ویژه نمایندگی از نزدیک شاهد تعمیرات خودرو باشد. از نقاط قوت این طرح، تامین اقلام متنوع از برندهای مختلف و ایجاد حق انتخاب برای مشتریان است. این اقلام به‌صورت رقابتی با بازار قیمت‌گذاری شده است. همچنین به‌منظور افزایش رضایت مشتریان، اجرت سرویس‌ها نیز به‌طور متوسط با 35 درصد کاهش نسبت به‌گذشته محاسبه خواهد شد. درخصوص مزایای این طرح می‌توان به‌کاهش چشمگیر زمان و هزینه، تنوع و ضمانت کیفی قطعات و حضور درکنار خودرو هنگام تعمیرات در نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات «سرویس سریع» اشاره کرد. 
لازم به‌ذکر است مراجعه به‌شبکه نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو این اطمینان خاطر را به‌دارندگان محصولات این شرکت می‌دهد که کارشناسان ماهر و خبره با بهره‌مندی از ابزار و تجهیزات استاندارد، به‌بررسی و رفع عیوب خودرو می‌پردازند و پس از انجام تعمیرات، کنترل کیفی و ارائه فاکتور رسمی با تشریح کامل خدمات، خودرو ترخیص خواهد شد. همچنین با توجه به‌افزایش فروش قطعات غیراصلی و تقلبی در بازار قطعات و لوازم‌یدکی، مراجعه به‌نمایندگی‌های مجاز مجموعه، تضمینی بر اصالت و کیفیت قطعات و موجب آسایش خاطر مشتریان خواهد بود. 
کوییک‌سرویس که درحال‌حاضر در 11 نمایندگی مجاز درحال انجام است، طی سه‌فاز تا تیرماه سال آتی، درسطح ‌نمایندگی‌هایی که فضای استاندارد برای ارائه این خدمت داشته باشند، گسترش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =