کد خبر: 227807
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
فیس لیفت مرسدس بنز E

روز گذشــته کمپانــی مرســدس بنز پــس از لغو نمایشــگاه خــودرو ژنو، از نسخه فیس لیفت E کلاس با کد اتــاق W213 به صورت آنلایــن برای ســال 2021 رونمایــی کــرد.

 به گزارش «اخبار خودرو»،روز گذشــته کمپانــی مرســدس بنز پــس از لغو نمایشــگاه خــودرو ژنو، از نسخه فیس لیفت E کلاس با کد اتــاق W213 به صورت آنلایــن برای ســال 2021 رونمایــی کــرد.

ازجملــه مهمترین تغییرات در نمای ظاهری این خودرو می توان به چراغهای جلو و عقب جدید و جلوپنجره روبه پایین اشاره کرد. اما داخل کابین تغییرات جزئی تری نظیر سیستم هوشمند و به روزتر MBUX با صفحه نمایش 3.12اینچی تمام لمســی، صفحه لمسی روی کنسول میانی و غربیلک فرمان جدید اشاره کرد. از لحاظ ایمنی نیز این مدل دارای ترمزهای اضطراری خودکار، رادار، دوربین سراسری، سنسورهای تابلو خوان، مســیریاب با قابلیت واقعیت مجازی و بسیاری دیگر اشاره کرد. همچنین از نظر فنی نیز مدلهای پایه دارای موتور چهار ســیلندر به همراه توربوشارژ هستند که در مجموع 255اسب بخار قدرت دارند. در مدل E450 بهجای موتور شش سیلندر خورجینی، موتور شش سیلندر سه لیتری خطی به همراه توربوشارژ جایگزین شده است. در مدل AMG E53 نیز یک توربوشارژ تقویت شده الکتریکی اضافه شده که در مجموع 429 اسب بخار تولید می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =