کد خبر: 227857
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

اولین سیستم آموزش فنی خودرو به صورت آنلاین در گروه خودروسازی سایپا راه اندازی و دوره های آموزشی تعمیرکاران و کارشناسان فنی شرکت سایپا یدک به صورت آنلاین و غیرحضوری در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.

به گزارش «اخبار خودرو»،در ادامه اقدامات گروه خودروسازی سایپا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم تجمع افراد جهت آموزش حضوری، شرکت سایپا یدک اقدام به برگزاری دوره آموزشی ویژه محصولات گروه سایپا برای تعمیرکاران و کارشناسان فنی شبکه نمایندگی ها به صورت آنلاین کرده است.

از دیگر نتایج راه اندازی این سیستم، ارتقا کیفیت و اثربخشی دوره ها و کاهش هزینه های آموزش نمایندگی هاست 

در نخستین کلاس های برگزار شده در این دوره آموزش آنلاین، عیب یابی سیستم الکترونیکی خودروهای ایکس100، ایکس200، کوئیک و ساینا آموزش داده شد.

مطالب این کلاس های آموزشی به مدت 2 ساعت و نیم، با کیفیت بسیار بالا (Full HD) و به صورت همزمان برای تمامی نمایندگی های مجاز سطح کشور و امدادگران شرکت امداد خودرو سایپا ارائه شد. 

با اجرای این شیوه آموزشی که با حضور نزدیک به 500 کاربر به صورت آنلاین برگزارشد، تعمیرکاران و کارشناسان فنی ضمن آموزش موارد فوق، سوالات خود را مطرح کردند. این دوره آموزشی با سه دوربین و کیفیت بالا ضبط و پس از پایان دوره در سایت شرکت سایپا یدک جهت ارتقاء شبکه نمایندگی ها بارگذاری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =