کد خبر: 227902
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
لانچیا اپسیلون

به‌تازگی این شرکت تصمیم گرفته است با به‌روزرسانی تنها محصول خود برای سال 2020، سهم بیشتری از بازار داخلی این کشور را به خود اختصاص دهد. این نسخه جدید که اپسیلون Hybrid EcoChic نام دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، لانچیا که یکی از برندهای قدیمی در صنعت خودرو ایتالیاست، این روزها تنها مشغول تولید یک مدل خودرو با نام اپسیلون است که در رده خودروهای هاچ‌بک ساب‌کامپکت قرار می‌گیرد. حال به‌تازگی این شرکت تصمیم گرفته است با به‌روزرسانی تنها محصول خود برای سال 2020، سهم بیشتری از بازار داخلی این کشور را به خود اختصاص دهد.

این نسخه جدید که اپسیلون Hybrid EcoChic نام دارد، از سیستم هیبرید خفیف بهره‌مند خواهد شد که از یک موتور یک‌لیتری سه‌سیلندر بنزینی با قدرت 70اسب‌بخار، 92نیوتون‌متر گشتاور و استارت ژنراتور تسمه‌ای یک‌ولت و یک باتری لیتیوم-یونی کوچک تشکیل شده است. درواقع این مجموعه همان نمونه‌ای است که به‌تازگی در نسخه هیبرید فیات 500 و پاندا ارائه و جایگزین موتور 1.2لیتری قدیمی شده است. این هاچ‌بک هیبرید در هر صد کیلومتر نیز بین 4 تا 4.1لیتر سوخت مصرف می‌کند. در ظاهر اپسیلون مدل 2020 اما تغییری صورت نگرفته و تنها از طریق نشان Hybrid روی درِ صندوق می‌توان آن‌را از نسخه‌های قبلی تشخیص داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =