کد خبر: 227985
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
3 خودروساز آلمانی

3 شرکت خودروسازی آلمان یعنی آئودی، مرسدس‌-بنز و فولکس‌واگن با پیوستن به کارزار تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌های تجاری خود را تغییر دادند.

به گزارش «اخبار خودرو​»،این 3 شرکت در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند که با ایجاد فواصل میان حروف و نمادهای موجود، لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا یادآوری کنند. این نشان‌های تجاری جدید همراه با ویدئوهای تبلیغاتی حاوی شعار «در خانه بمانید» منتشر شده است.

آئودی با انتشار ویدئویی کوتاه با جدا کردن چهار دایره در هم تنیده موجود در نشان تجاری خود از مردم خواست تا ضمن مراقبت از یکدیگر و افزایش همبستگی عمومی، فاصله خود را از یکدیگر حفظ کنند.

فولکس واگن نیز با جداسازی بیشتر حروف وی و دبلیوی موجود در نشان تجاری خود با انتشار ویدئویی که بسته شدن درب پارکینگ منزلی را نشان می‌دهد، مردم را به ماندن در خانه دعوت کرد.

مرسدس بنز هم ستاره داخل دایره نشان تجاری خود را به عنوان نماد احترام به قانون فاصله اجتماعی، کوچک‌تر کرده و در ویدئوی تبلیغاتی خود با تشویق مردم به در خانه ماندن از نیروهای درمانی، پلیس و تمام کارکنانی که در ایام قرنطینه ناگزیر به فعالیت مداوم هستند، تشکر کرده است.

تا کنون بیش از ۹۷ هزار نفر در آلمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آنها ۱۴۷۹ تن جان باخته‌اند. دولت این کشور برای مهار شیوع ویروس کرونا قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه را به اجرا گذاشته است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    حتما الان هیوندای هم میاد دست اون دوتا رو از هم جدا میکنه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =