کد خبر: 228230
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

برای جهشی بزرگ در تولید کشور ملزومات بسیاری را باید در نظر داشت. از عزم جدی صاحبان صنایع برای تلاشی مضاعف تا دولتمردانی که تمام‌قد پشت صنعت کشور بایستند تا بتوانیم نیازمان به‌کالاهای اساسی را در داخل تامین کنیم.

 به گزارش «اخبار خودرو​»،برای جهشی بزرگ در تولید کشور ملزومات بسیاری را باید در نظر داشت. از عزم جدی صاحبان صنایع برای تلاشی مضاعف تا دولتمردانی که تمام‌قد پشت صنعت کشور بایستند تا بتوانیم نیازمان به‌کالاهای اساسی را در داخل تامین کنیم. 
تحریم‌ها با حذف وابستگی به‌خارج از کشور اگر با اجرای منویات مقام‌معظم‌رهبری محقق شود، بی‌شک  کمترین تاثیر را روی اقتصاد و معیشت مردم خواهد گذاشت.
 اما دراین میان نباید از نقش نهادهای نظارتی و به‌ویژه قوه‌قضائیه در مبارزه با فساد غافل شد. راهی که ریاست محترم قوه قضائیه به‌درستی آن را آغاز کرده و به‌نظر می‌رسد عزمی جدی برای مبارزه با فساد سازمان‌یافته در کشور دارد. 
دراین بین اما رسانه‌ها به‌عنوان چشم بینا و بازوی توانای مبارزه با فساد به‌ویژه برای قوه‌قضائیه می‌تواند نقش به‌سزایی در احقاق حقوق مردم ایفا کند. 
درشرایطی که برخی اقدامات خارج از عرف، برخی کالاهای مصرفی مردم مانند تایر خودرو را با قیمت‌هایی سرسام‌آور به‌دستشان می‌رساند، ‌ورود این قوه به‌شیوه فعالیت شرکت‌های بزرگ و نحوه فروش کالاهایشان در بازار اقدامی بس امیدوارکننده و دلگرم‌کننده است. 
آن‌هم زمانی که پای حقوق مردمی درمیان است که با تمام وجود پای سختی‌ها و کاستی‌ها ایستاده‌اند تا کشورشان را خود با دست‌هایشان بسازند.
 در این بین نباید از نقش رسانه‌ها در روشنگری و اطلاع‌رسانی از برخی فسادهای احتمالی در صنعت،‌ نظام توزیع و فروش کالا به‌مردم غافل شد. 
رسانه‌هایی که همواره نقش خود را به‌عنوان یاری‌رسان به‌نظام ثابت کرده‌اند و این روزها نیز تمام‌قد پای کار هستند تا با کمک به‌سربازان مبارزه با فساد در کشور، ‌نقش خود را در جهش بخشیدن به‌تولید، ‌به‌شکلی که مد نظر مقام‌معظم‌رهبری است ایفا کنند.  از سوی دیگر مسئولان دولتی نیز بارها ثابت کرده‌اند که درشرایط سخت اقتصادی تنها به‌فکر تامین معیشت مردم،‌ حفظ تولید و آرامش بخشیدن به‌آحاد جامعه هستند.
 اگرچه در گستردگی امور و سامان دادن به‌یکایک موارد باری سنگین به‌دوش دارند، اما نباید این را از یاد ببرند که خط‌به‌خط مطالب منتشرشده در رسانه‌های داخلی و تخصصی برای دفاع از ارزش‌هایی است که سال‌ها برایشان درجبهه‌های مختلف جنگیده‌ایم و حالا نیز رسانه‌ها در خط مقدم جبهه مبارزه با فساد و کمک به‌جهش تولید حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =