کد خبر: 228337
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

کمپانی بریجستون‌ آمادگی خود را برای حمایت از برگزاری المپیک و پارالمپیک بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان زمان جایگزین المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ اعلام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو​»،کمپانی بریجستون‌ آمادگی خود را برای حمایت از برگزاری المپیک و پارالمپیک بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان زمان جایگزین المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ اعلام کرده است. کمیته بین‌المللی المپیک و همچنین کمیته بین‌المللی پارالمپیک به‌همراه دولت ژاپن و مدیران شهر توکیو به این نتیجه رسیدند برگزاری این مسابقات را با تاخیر یک‌ساله از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ برگزار کنند. برای مسابقات پارالمپیک هم تاریخ ۲۴ اگوست تا ۵ سپتامبر درنظر گرفته شده است. این دو رویداد به عنوان مهم‌ترین مسابقات ورزشی جهان قرار بود طبق روال در تابستان برگزار شود و بریجستون همکار و حامی رسمی برگزاری مسابقات بازی‌های المپیک جهانی باشد. اما درپی اتفاقات اخیر این کمپانی اعلام کرد: «ما از کمیته جهانی المپیک و برگزارکنندگان مسابقات تشکر می‌کنیم که به سرعت تصمیم گرفتند تا زمان برگزاری بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ را به تعویق بیندازند. 
در شرایط بسیار  پیچیده‌ای به سر می‌بریم و برای حل بحران باید به سوالات زیادی پاسخ داد. تهیه برنامه جدید متناسب با این تغییرات نخستین گام مهم محسوب می‌شود و می‌تواند راهنمایی بزرگی  برای ورزشکاران، برگزارکنندگان، حامی‌ها و هواداران باشد.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =