بیسو

شرکت سیف ‌خودرو در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران با نمایش محصولات «بیسو» و «هاوتای» خبر از فعالیت‌های تازه خود در زمینه تولید و مونتاژ برندهای جدید چینی داد. 

به گزارش «اخبار خودرو​»،شرکت سیف ‌خودرو در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران با نمایش محصولات «بیسو» و «هاوتای» خبر از فعالیت‌های تازه خود در زمینه تولید و مونتاژ برندهای جدید چینی داد. 
پس از آن شاهد بیلبوردهایی در سطح شهر بودیم که محصولات بیسو را با عنوان «شاسی‌بلند لوکس اقتصادی» معرفی می‌کردند و پیش‌فروش دو مدل از محصولات این نشان تجاری چینی در آذرماه سال 97 با وعده تحویل خرداد و مرداد 98 آغاز شد. 
سرانجام پس از چند ماه تاخیر نخستین سری از «بیسو T3» به مشتریان تحویل شد. اما از آن‌جاکه این شرکت از اواخر سال 98 فعالیت جدید خود را با نشان تجاری «SWM» چین آغاز کرد، نوید عرضه «کراس‌اوور G01» را به مشتریان خود داد. بر این اساس طبق اطلاعات به‌دست آمده خریداران بیسو T5 نیز می‌توانستند با مراجعه به این شرکت و تبدیل قرارداد خود، به‌جای بیسو T5، خودرو جدید «SWM G01 » را تحویل بگیرند. 
این در حالی است که سیف‌خودرو تا پیش از آن هیچ‌گونه تبلیغات و کار رسانه‌ای درخصوص معرفی این محصول نکرده بود و مشتریان شناخت چندانی از خودرو جدید این شرکت نداشتند.
حال پس از گذشت چند ماه، گویا تولید این محصول جدید در خط تولید مرتب‌خودرو در تهران آغاز شده و نخستین سری از خودروهای تولیدی 
«SWM G01» به مشتریان تحویل داده شده است. علاوه‌بر «SWM G01» نسخه اسپرت‌تری از این خودرو با نام «G01 F» هم در خط‌تولید این شرکت تولید و مونتاژ خواهد شد که دارای ظاهری اسپرت‌تر با تریم داخلی متفاوت نسبت‌به نسخه استاندارد است.
حال به‌تازگی در برخی پلت‌فرم‌های آنلاین خریدوفروش خودرو، آگهی‌هایی درخصوص فروش خودروهای تحویلی «SWM G01» منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول تازه‌وارد سیف‌خودرو در همین ابتدای کار مشتریان خودش را دارد. 
با بررسی این آگهی‌ها متوجه می‌شویم فروشندگان این خودرو حاشیه سود حدودا 200میلیون‌تومانی را برای این کراس‌اوور چینی درنظر گرفته‌اند. این در حالی است که طبق اعلام قبلی شرکت سیف‌خودرو در مرحله اول، قیمت این خودرو برای مشتریانی که به «بیسو T5» را ثبت‌نام کرده بودند، به صورت تقریبی 375‌میلیون‌تومان محاسبه شده است. 
اما درحال‌حاضر خودروهای تحویلی با قیمتی حدود 530 تا 580 میلیون تومان در بازار آزاد آگهی شده‌اند. همچنین باید این نکته را در نظر داشت که باتوجه به شیوع کرونا در کشور، فعالیت مراکز شماره‌گــــــذاری با محدودیت‌هایی همراه شده که همین امر ممکن است فرآیند شماره‌گذاری خودروهای «SWM G01» را با تاخیر روبه‌رو کند.  برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که مجوز شماره‌گذاری این خودروها از سوی پلیس راهور صادر شده و در آینده‌ای نزدیک باید شاهد تردد این خودروها با پلاک ملی در خیابان‌ها باشیم.

  مشخصات و ویژگی‌های «SWM G01»
SWM برندی اصالتا ایتالیایی است که سال‌های دور در زمینه تولید موتورسیکلت فعالیت می‌کرده اما چندسالی است با سرمایه‌گذاری چینی‌ها باردیگر احیا شده و پا به بازار کراس‌اوورها گذاشته است. «G01» و « G01 F» که رده کراس‌اوورهای متوسط قرار می‌گیرند، به پیشرانه ۱.5لیتری ۱۵۶اسب‌بخار با گشتاور ۲۳۰نیوتون‌متری مجهز هستند. 
توان این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده ۶سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلوی منتقل می‌شود. هر دو این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف شیشه‌ای پانورامیک، تریم داخلی چرم (چرم‌وجیر در G01 F)، 6 کیسه هوای ۱۰نقطه‌ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، استارت دکمه‌ای، دوربین ۳۶۰درجه، سنسور باد لاستیک، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروزکنترل، نمایشگر لمسی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی، رادار نقطه‌کور، سامانه تشخیص عابرپیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلووعقب، دوربین ثبت‌وقایع، نورپردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی و… مجهز هستند.
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    لطفا‌ثبت‌نام‌اقساطی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =