لیکومولی

لیکومولی به‌عنوان یکی از شناخته‌‌شده‌ترین روغن‌سازان دنیا برای قدردانی از زحمات مراکز درمانی در زمان شیوع کرونا، اقدام به‌تعویض‌روغن رایگان برای خودرو اعضای متخصصین درمان در ۳۵۰ منطقه مختلف از ایالت‌های آمریکا می‌کند.

 به گزارش «اخبار خودرو​»،لیکومولی به‌عنوان یکی از شناخته‌‌شده‌ترین روغن‌سازان دنیا برای قدردانی از زحمات مراکز درمانی در زمان شیوع کرونا، اقدام به‌تعویض‌روغن رایگان برای خودرو اعضای متخصصین درمان در ۳۵۰ منطقه مختلف از ایالت‌های آمریکا می‌کند. این روغن‌ساز و ادتیو‌ساز آلمانی تاریخچه‌ای طولانی درهمکاری با جامعه موتوراسپرت و حمایت از فروشگاه‌های تعویض‌روغن با انجام آموزش‌های اختصاصی برای ارائه بهتر خدمات روانکاری خودروها دارد. 
سباستین زگلر، مدیرعامل شعبه ایالات‌متحده و کانادا لیکومولی گفت: «ما بسیار خرسندیم که می‌توانیم به‌سهم خود، هرچند کوچک به‌ارزشمندترین افراد درشرایط فعلی کمکی ارائه کنیم. این متخصصان مراقبت‌های بهداشتی درحال فداکاری خارج از تعهد برای مردم هستند. آن‌ها ساعت‌ها و روزهای بی‌شماری را برای نجات جان مردم اختصاص داده‌اند. ما امیدواریم حرکت انجام‌شده از سوی ما بتواند فشار روحی وارد‌شده به آن‌ها را تا حدی کاهش دهد. کار ما باعث می‌شود متخصصانی که به‌دلیل تنوع مسئولیت‌ها در تعویض‌روغن خودروهایشان با مشکل مواجه هستند، نیازی به‌انجام این کار نداشته باشند و ما از اتلاف وقت آن‌ها جلوگیری می‌کنیم.» 
میانگین سن وسایل‌نقلیه در ایالات‌متحده 11 سال است و بسیاری از خودروها با این شرایط نیازمند تعویض روغن درهر ۸ هزار کیلومتر هستند. باتوجه به‌اینکه درمنطقه آتلانتا هر کارمند به‌طور میانگین ۴۰ کیلومتر (۲۶ مایل) را پیمایش می‌کند، درطول یک ماه آن‌ها  ۱۶۰۰ کیلومتر را با خودرو حرکت می‌کنند. اگر راننده‌ای طی دوماه نخست سال جدید میلادی برای ‌تعویض روغن اقدام نکرده باشد، احتمالا به‌زودی نیاز به‌انجام این کار خواهد داشت. مایک باجریک، مدیرعامل مجموعه یوروفد که انجام این پروژه را از سوی لیکومولی برعهده گرفته است، گفت: «همکاری با جامعه همیشه برای ما مهم بوده است. حال با همکاری لیکومولی به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده روغن‌موتور، ارائه خدمات روانکارهای خودرو به‌تیم متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، کمترین کاری است که می‌توانیم برای سپاسگزاری از آنها انجام دهیم. این کار علاوه‌بر ارضای احساس مسئولیت ما نسبت به‌کادر درمانی، باعث می‌شود آن‌ها لحظاتی را در زندگی پرمسئولیت‌شان به‌آرامی پشت‌سر بگذارند مقدار کمی از هزینه و زمان آن‌ها صرفه‌جویی شود.»
براساس این برنامه لیکومولی در 6 شعبه از مجموع یوروفد (EUROFED) در آتلانتا اقدام به‌ارائه خدمات رایگان به‌بیش از ۳۵۰ متخصص در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی کرده است. برای اینکه توازن درارائه خدمات وجود داشته باشد، به هرکدام از بیمارستان‌های این منطقه سهمیه ۷۰ نفری اختصاص داده شده است. از جمله این بیمارستا‌ن‌ها می‌توان به‌مرکز پزشکی گوینت، بیمارستان اموری، بیمارستان «FORSYTH» شمالی و مرکز کن‌استون  اشاره کرد که امکان استفاده از خدمات تعویض روانکارها به‌صورت رایگان در تعمیرگاه‌های ترواتوموتیو، یوروفیددکتور، جی‌-۲« CUMMING»، ایکونیک پرفورمنس، مرکز سرویس اروپایی و
آچار فلین وجود دارد. 
درسیاتل نیز مجموعه سنترال‌اتومبیل وظیفه انجام ۱۵۰ سرویس رایگان برای هرکدام از متخصصین این منطقه را بااستفاده از محصولات لیکومولی برعهده دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =