کد خبر: 228595
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور درهیات اجرایی کمیته ملی المپیک گزارشی از فعالیت‌های چهارماهه فدراسیون و طرح ایجاد مرکز توسعه، تحقیق‌وآموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ارائه کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو​»، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور درهیات اجرایی کمیته ملی المپیک گزارشی از فعالیت‌های چهار‌ماهه فدراسیون و طرح ایجاد مرکز توسعه، تحقیق‌و‌آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ارائه کرد. 
مازیار ناظمی باحضور در شصت‌و‌یکمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گزارشی از این فعالیت‌ها ارائه داد. آموزش، بهسازی نیروی انسانی و تخصصی، تعامل با کارشناسان، قهرمانان و پیشکسوتان، تعیین سهم مدیریتی زنان در کمیته‌های تخصصی، بازسازی و اصلاح پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی، تقویت حوزه رسانه و فرهنگی و ارتباطات فدراسیون، همکاری با شهرداری تهران و پلیس راهور برای حوزه‌های فرهنگی و شهری، مشارکت در آموزش و تربیت مدیران فنی و تخصصی نهادهای متقاضی و تامین پیست‌های اختصاصی در دهکده‌های المپیک 10 استان برای هیات‌ها ازجمله سرفصل‌های گزارش سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به رئیس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بود.
دکتر صالحی‌امیری با تقدیر از فعالیت‌های صورت‌گرفته در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در این مدت گفت: «آقای ناظمی بسیار پرانگیزه و از چهره‌های رسانه‌ای و فرهنگی و از مدیران پرتلاش ورزش کشور است و با خصائص خوبی مانند تعامل و بهره گرفتن از خرد جمعی، آینده خوبی را پیش روی این رشته قرار می‌دهد.»  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =