محصولات لیکومولی

 شرکت نشت ‌بن به‌عنوان نماینده رسمی روغن‌موتورهای لیکومولی آلمان در ایران اقدام به‌بازطراحی و افزایش سطح ایمنی بسته‌بندی محصولات خود کرد.

به گزارش «اخبار خودرو​»، شرکت نشت ‌بن به‌عنوان نماینده رسمی روغن‌موتورهای لیکومولی آلمان در ایران اقدام به‌بازطراحی و افزایش سطح ایمنی بسته‌بندی محصولات خود کرد. البته این تنها خبر نماینده برترین روغن موتورساز آلمان در ایران نیست و مسئولان این شرکت از ورود دوباره مکمل‌های سوخت لیکومولی به‌بازار خبر می‌دهند. این اقدام در راستای احترام به‌حقوق مشتری و صیانت از محتوای بسته‌بندی‌های روغن‌موتور لیکومولی در ایران صورت گرفته است و از این پس محصولات این برند معتبر آلمانی با تغییرات جدید درظاهر قوطی به‌بازار عرضه می‌شود. علیرضا کاووسی، مدیرفروش شرکت نشت‌بن با اعلام این خبر به‌روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: «عمده‌تغییرات صورت‌گرفته  را می‌توان دربخش بالایی و درِ این قوطی‌های پلاستیکی مشاهده کرد.» وی با تاکید بر اینکه به‌صورت هم‌زمان امکان استفاده از پوشش حفاظتی و ضامن تخلیه سریع روغن وجود ندارد، گفت: «شرکت نشت‌بن پس از انجام هماهنگی با شرکت مادر (لیکومولی آلمان) درهای ضامن‌دار را کنار گذاشته و از درهای پیچی در بخش بسته‌بندی کارخانه خود استفاده می‌کند.» 
به‌گفته مدیرفروش شرکت نشت‌بن در روش جدید پس از بازکردن درِ روغن، ابتدا پلمب کناری درها باز شده و پس از آن گزینه امنیتی دیگر (شیلد) باید معدوم شود تا مشتری امکان دسترسی به‌محتوای روغن‌موتور لیکومولی را داشته باشد.
در روش قبلی پس از شکستن ضامن و بالا آمدن نازل انتقال روغن امکان دسترسی به‌روانکار وجود داشت. اما این روش دو عیب اساسی دارد. مشکل نخست از سمت سازنده داخلی این نوع از درها بود که درنهایت باعث می‌شد حین جابه‌جایی قوطی روغن‌موتور شاهد نشتی محتوای درون آن باشیم. همچنین افراد متقلب شیوه ابتکاری برای استفاده مجدد از بسته‌بندی را یاد گرفته بودند و به‌وسیله پیچ‌گشتی اقدام به‌باز کردن در بدون معدوم کردن ضامن و تخلیه روغن باکیفیت لیکومولی می‌کردند و سپس روغنی بی‌کیفیت را داخل قوطی می‌ریختند. پس از دریافت چندین گزارش از سوی مصرف‌کننده  بابت نشتی روغن و همچنین کاهش کیفیت محصول، درنهایت شرکت نشت‌بن تصمیم گرفت در راستای احترام به‌مشتری از روش جدیدی برای قسمت درِ محصولات خود استفاده کند. 
در بسته‌بندی جدید علاوه‌بر جلوگیری از هرگونه نشتی احتمالی از قسمت بالایی قوطی پلاستیکی، امکان انتقال محتوای قوطی بدون باز کردن درِ آن نیز به‌صفر رسیده است. البته این تغییر بدون هزینه نبوده است و براساس گفته‌های کاووسی، باتوجه به‌اینکه قرار است تمام روغن‌موتورهای لیکومولی از این درها استفاده کنند، بنابراین لازم است قالب حدود ۶ الی
 ۸ محصول تغییر کند. 
وی خاطرنشان کرد به‌غیر از تغییر قالب باید در خط‌تولید نیز تغییراتی صورت می‌گرفت. درنهایت این تغییرات باعث شد که هزینه‌ای حدود ۸۰۰ الی ۹۰۰ میلیون‌تومان از بودجه شرکت نشت‌بن صرف بهینه‌سازی بسته‌بندی محصولات شود.

 تغییراتی فراتر از بسته‌بندی
نماینده روانکارساز آلمانی قصد دارد با توجه به‌نیاز مشتری ایرانی تغییراتی را در خانواده محصولات نیز اعمال کند. از آنجایی که اکتان لیکومولی یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات این کمپانی در سطح جهان به‌حساب می‌آید، این شرکت قصد دارد این نوع اکتان‌ را همچنان در بازار ایران تامین کند. همچنین باتوجه به‌نیاز روزافزون مشتری ایرانی به روغن‌گیربکس‌های اتوماتیک، لیکومولی نیز وظیفه خود دیده تا به‌تامین این روانکار از منابع معتبر آلمانی با بالاترین سطح کیفیت بپردازد. همچنین به‌گفته کاووسی در بخش تولید و توزیع در داخل نیز قرار است تغییراتی رخ دهد که باتوجه به‌اینکه تمام این فعالیت‌ها با تاییدیه کمپانی آلمانی انجام می‌شود، فعلا امکان ارائه جزئیات بیشتر از این موارد وجود ندارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =