نماینده شِل در ایالات‌متحده به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان سرویس کارت سوخت برای ناوگان تجاری در جهان، سیستم نرم‌افزاری به‌نام «مرکز نگهداری ناوگان شِل» یا (SHELL FLEET MAINTENANCE HUB) را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو​»، نماینده شِل در ایالات‌متحده به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان سرویس کارت سوخت برای ناوگان تجاری در جهان، سیستم نرم‌افزاری به‌نام «مرکز نگهداری ناوگان شِل» یا (SHELL FLEET MAINTENANCE HUB) را راه‌اندازی کرده است. در این بستر، تعمیر و نگهداری با امکان دسترسی به‌اطلاعات بازه‌های نگهداری از هربخش ناوگان و شبکه‌ای از ارائه‌دهنگان سرویس‌های تعمیر و نگهداری وجود دارد. تمام این خدمات از طریق یک درگاه آنلاین ارائه می‌شود و تخفیف‌هایی نیز برای مصرف‌کنندگان درنظر گرفته شده است. همچنین این بستر برای کاربر این امکان را فراهم می‌کند تا به‌راحتی سرویس‌ها را برنامه‌ریزی، انجام یا دیرکرد را ثبت و  هزینه تعمیرات را محاسبه کند. «راستی بارون» معاون ارشد بخش راه‌حل‌های تجاری آمریکای شمالی شِل گفت: «ما از بابت معرفی ابزاری که می‌تواند به‌مدیریت ناوگان و نظارت و کنترل سرویس‌ها طی انجام کارهای روزانه کمک کند، خوشحالیم. این بستر فراتر از دسترسی به‌اطلاعات ارزشمند نگهداری از ناوگان است و تعاملی بین مدیر و راننده ایجاد کرده و این امکان را فراهم می‌کند تا در روندهای کاری مهم بایکدیگر مرتبط باشند.» 

  تخفیف 26 درصدی برای مشتری‌های ویژه شِل
این مرکز نگهداری به‌مدیران و رانندگان اجازه می‌دهد تا بیش از ۲۰ هزار اتوسرویس را درنزدیکی خود بشناسند و از تخفیف‌های ویژه آن‌ها اطلاع پیدا کنند. بیشتر تعمیرگاه‌هایی که در این سرویس عضویت دارند، به‌مشتریان خود تا ۲۶ درصد تخفیف ارائه می‌دهند. همچنین این بستر امکان رزرو ارائه خدمات درساعات و روزهای مشخص را فراهم می‌کند. شِل در این سرویس به‌کاربران خود اجازه تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین مرکز برای ارائه سرویس‌های دوره‌ای را برحسب دیدگاه و نوع تجارت شرکت می‌دهد. در این سرویس قیمت‌های دینامیک و معیارهای مختلفی همچون هزینه درهر مایل‌ کارکرد برای هر خودرو و کل ناوگان به‌کاربر ارائه می‌شود. 
در کنار این‌ها، ویژگی کاربردی این مرکز ارسال اعلان‌ها و هشدارهای مربوط به‌تعمیر و نگهداری به‌مدیران برای کمک به‌کاهش هزینه‌های اضافی است. همچنین مشتریان این سرویس برای حذف تعامل چهره‌به‌چهره و اخذ خدمات مورد نیاز در مدت‌زمان محدودی به‌مرکز ارتباط تلفنی متصل می‌شوند و این زیرساخت اجتماعی باعث می‌شود خدمات نوسازی و سرویس‌های دوره‌ای خودروها ضمن رعایت فاصله اجتماعی، از راه دور صورت گیرد. بارون گفت: «شِل با فراهم آوردن امکان دسترسی به‌ابزارهای مدرن برای مدیران و رانندگان ناوگان، موجب می‌شود که آن‌ها با راندمان بالایی کار کنند و همچنین در جاده‌ها با اطمینان و ایمنی بیشتری حضور داشته باشند. درواقع مرکز نگهداری ناوگان جدیدترین راه‌حل ما درادامه راهی است که به‌منظور ارائه خدمات استثنائی و ساده‌تر کردن زندگی مشتریان درنظر گرفته‌ایم و درنهایت این نمونه را طراحی و توسعه داده‌ایم.» در آخر بارون اعلام کرده که روند توسعه این سرویس درحال انجام است و به‌زودی امکان دسترسی به‌آن از طریق نرم‌افزارهای موبایلی نیز فراهم می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =