روغن موتورسیکلت

پتروناس به‌عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه‌دار شرق آسیا درحوزه تولید محصول نهایی (FINISH PRODUCT) خانواده جدیدی را با نام اسپرینتا (SPRINTA) برای استفاده در انواع موتورسیکلت معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو​»، پتروناس به‌عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه‌دار شرق آسیا درحوزه تولید محصول نهایی (FINISH PRODUCT) خانواده جدیدی را با نام اسپرینتا (SPRINTA) برای استفاده در انواع موتورسیکلت معرفی کرد. درحال‌حاضر این محصول درفروشگاه‌ آنلاین پتروناس قابل خریداری است که به‌تازگی افتتاح شده تا از حضور فیزیکی افراد جلوگیری کند و فاصله اجتماعی نیز حفظ شود. 
اخوان‌حمزه‌ عزیزان، مدیر پتروناس در منطقه آسیا و اقیانوسیه گفت که روند فروش الکترونیک این محصول و قرار نگرفتن آن درفروشگاه‌های فیزیکی در ابتدای عرضه، بخشی از تلاش‌های شرکت برای افزایش فروش محصولات روانکار خود از طریق فراهم آوردن بستری مناسب است. عزیزان افزود: «امروز ۱۶ میلیون و۵۰۰ هزار نفر از مشتریان ما درمالزی از طریق وب‌سایت و به‌روش آنلاین اقدام به‌خرید محصولاتمان می‌کنند و البته هر روز از این روش و تجربه آرامش‌بخش و راحت استقبال بیشتری می‌شود. 
درهمین‌راستا ما قصد داریم تقاضای روزافزون مشتری آنلاین را افزایش دهیم؛ به‌ویژه برای افرادی که دسترسی محدودی به‌تعویض‌روغنی‌ها یا خرده‌فروشی‌ها دارند، این روش باعث خواهد شد که محصولات ما به‌راحتی درتمام مالزی و حتی جهان دردسترس آن‌ها باشد.» علاوه‌براین پتروناس با همکاری شرکت «GRAB» مالزی قصد دارد برای فراهم شدن شرایط برای عرضه پتروناس اسپرینتا درفروشگاه‌های رسمی این شرکت شرایط خاصی را برای تعویض روغن موتورسیکلت‌ها فراهم کند. همچنین برای پیش‌خریدهای بین ۱۲ الی ۲۵ ماه مه سال جاری میلادی به‌ارز ۷۰ هزار رینگیت مالزی (معادل ۱۶ هزار و ۱۷۱ دلار) برای هر خرید ۲ هزار بطری درنظر گرفته شده است. عزیزان بااشاره به‌اینکه این ابتکارعمل مطابق با تلاش‌های پتروناس برای کمک به‌کاهش بار آسیب‌دیدگان مبتلا به‌کووید-۱۹ درسطح جهان بوده است، افزود: «درطول دوران قرنطینه، همکاران ما درشرکت «GRAB» مجبور بودند که درخیابان‌ها حضور داشته باشند تا محصولات را به‌مشتری‌ها در خانه‌های‌شان تحویل دهند. این روش تنها اقدامی کوچک از سوی ما بود تا از ایثار و مشارکت مشتری‌های حساس خود حمایت و قدردانی کنیم. درحال‌حاضر برای معرفی سایر روانکارها از جمله روغن‌موتور خودرو پتروناس سیتیوم جدید برای پاسخگویی به‌نیاز رانندگان، برنامه‌هایی درآینده دردست اقدام است.»
خانواده محصولات پتروناس اسپرینتا شامل محصولات F900، F700، F300، A700 و T500 است که بازه قیمتی آن‌ها بین ۱۷ رینگیت (۳ دلار و ۹۰۰ سنت) تا ۶۴ رینگیت (۱۴ دلار و ۸۰۰ سنت) است. به‌طور کلی این روغن‌ها برای استفاده درموتورهای دو و چهارسوپاپه طراحی شده و برخی از آن‌ها امکان استفاده در اسکوترهای موتوردار بنزینی با گیربکس اتوماتیک را دارا هستند. تنوع این محصولات به‌این نحو است که محصول F900 با گرانروی 10W-50 و سطح کیفی API-SN و استاندارد JASO MA2  درنظر گرفته شده که با احتساب تخفیف چهار درصدی در زمان عرضه به‌قیمت ۶۴ رینگیت در بسته‌بندی چهار لیتری عرضه می‌شود. محصول F700 نیز با گرانروی 10W-40 عرضه شده است؛ اما از سطح کیفی API-SL و JASO MA تبعیت می‌کند. در پایین‌ترین نسخه که با کد F300 شناخته می‌شود، گرانروی برابر با 20W-40 بوده و روغن‌پایه معدنی آن نیز سطح کیفی API-SL را دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =