کد خبر: 228766
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
آئودی RS Q3

این روزها که کراس‌اوورهای کوپه‌ تنوع بیشتری در بازار یافته‌اند، شرکت‌های خودروساز نیز برای سهم‌خواهی بیشتر از بازار اقدام به طراحی و تولید این دسته از خودروها کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو​»، این روزها که کراس‌اوورهای کوپه‌ تنوع بیشتری در بازار یافته‌اند، شرکت‌های خودروساز نیز برای سهم‌خواهی بیشتر از بازار اقدام به طراحی و تولید این دسته از خودروها کرده‌اند. اما هویت این خودروها برای بسیاری از خریداران نامعلوم است و شناخت کافی از آن‌ها ندارند. 


آئودی RS Q3 یکی از همین خودروهاست که از لحاظ طراحی شاید چندان مورداستقبال خریداران نباشد، اما به‌لحاظ فنی و پیشرانه به‌کار‌رفته یکی از بهترین‌ها در کلاس خود است. کمپانی تیونینگ ABT نیز به‌تازگی در جدیدترین پروژه خود سراغ این محصول رفته تغییرات وسیعی در آن اعمال کرده است. با استفاده از واحد کنترل پیشرانه ABT، آئودی RS Q3 هم‌اکنون قدرت 440اسبی و گشتاور 520نیوتون‌متری تولید می‌کند که افزایش مطلوبی را نسبت‌به قدرت و گشتاور 400اسب‌بخاری و 480نیوتون‌متری نسخه استاندارد نشان می‌دهد. 


البته این قدرت خود را در پرفورمنس نشان می‌دهد به گونه‌ای که شتاب صفر تا 100کیلومتر در ساعت خودرو در 4.3ثانیه ثبت شده که حاکی از بهبود دودهم‌ثانیه‌ای است. 
سقف سرعت نیز از 250 به 285کیلومتر در ساعت افزایش یافته است. ABT همچنین با نصب رینگ‌های جدید 20 اینچی دستی بر سر و رویRS Q3 کشیده است. این رینگ‌ها سبک‌تر از نسخه‌های استاندارد هستند و باعث بهبود جذابیت بصری خودرو نیز شده‌اند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =