بازار خودرو

قائم‌مقام فروش شرکت سایپا هم با رد انبار ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های سایپا گفت: سخنگوی تعزیرات هم حتما تایید می کنند که خودروسازی ساپیا از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۱۰۰ هزار خودرو فاکتور کرده و تحویل مردم داده است.

به گزارش «اخبار خودرو​»،سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگوی تلویزیونی گفت: با دریافت گزارشات مردمی حدود 800 حودروی احتکار شده کشف شد.

سیدیاسر رایگانی از تشدید نظارت‌ها بر بازار خودرو طبق قانون خبرداد و افزود: سازمان تعزیرات حکومتی طبق دستورات قانون اقدام می‌کند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با تقدیر از همکاری مردم افزود: در روزهای اخیر با گزارش‌های مردمی، حدود 800 خودرو احتکار شده را در پارکینگ‌های مختلف کشف شده است.

سیدیاسر رایگانی گفت: مردم می‌توانند با شماره‌های 110، 124 و یا شماره 135 سازمان تعزیرات گزارش خود را درباره احتکار و انبار خودروی محتکران اطلاع دهند.

او افزود: پس از دریافت اطاعات مردمی دو ساعت برای حضور نمایندگان سازمان تعزیرات زمان لازم است.

معاون بازرسی سازمان حمایت هم درباره کنترل قیمت خودرو گفت: کارگروه تنظیم بازار در مصوبه 22 اردیبهشت 99 نظارت بر بازار و تولید خود را در سه مقطع پیش بینی کرد.

سیدجواد احمدی گفت: بیشترین نارضایتی‌ها درباره توزیع و عرضه خودرو بوده است.

احمدی با شرح شرایط ثبت نام خوردو افزود: شیوه توزیع خودرو تغییر خواهد کرد و کسی می‌تواند با کد ملی خود ثبت نام کند که مصرف کننده اصلی باشد.

معاون بازرسی سازمان حمایت گفت: برنامه جدید ثبت نام و با شرایط جدید از عید فطر اجرا می شود.

باقری قائم‌مقام فروش شرکت سایپا هم با رد انبار 30 هزار خودرو در پارکینگ‌های سایپا گفت: سخنگوی تعزیرات هم حتما تایید می کنند که خودروسازی ساپیا از بهمن ماه سال گذشته تاکنون 100 هزار خودرو فاکتور کرده و تحویل مردم داده است.

وی همچنین گفت: در فروردین و اردیبهشت امسال هم فروش خودرو از سوی سایپا نسبت به مدت مشابه پارسال 60 درصد بیشتر بوده است.

باقری افزود: تمام نهادهای نظارتی اطلاع دارند که بخشی از خودروهایی که الان در پارکینگ این خودروسازی وجود دارد، به دلیل  نبود قطعه و تکمیل نبودن هست که البته تولید خودروی ناقص هم منطق دارد و این مسائل قبلا به اطلاع نهادهای نظارتی هم رسید.

وی تصریح کرد: در مجموع کل خودروهای ناقص یا فاقد مجوز یوروپایپ که در پارکینگ این خودروسازی هست، زیر 20 هزار خودرو می باشد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    30هزار تا نیست 29999تاست . شدیداً تکذیب می‌کنند.شدید الحن
  • جاسم IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    نارضایتی ازتوزیع و قیمت خودرو بین مردم وجود دارد ولی بی کفایتی سازمانهای نظارتی را نباید فراموش کرد چون عملا در راستای همین نارضایتی شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =