کد خبر: 228848
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کارما

کارما از پلت‌فرم جدید خود به‌عنوان پنجمین و آخرین پروژه از پنج برنامه نمایشی قبلی نام برده است. این ساختار می‌تواند پیشرانه‌های الکتریکی را که با باتری 80 کیلووات‌ساعتی هماهنگ شده‌اند، در اکسل‌های جلو و عقب جای دهد.

به گزارش «اخبار خودرو​»،کارما از پلت‌فرم جدید خود به‌عنوان پنجمین و آخرین پروژه از پنج برنامه نمایشی قبلی نام برده است. این ساختار می‌تواند پیشرانه‌های الکتریکی را که با باتری 80 کیلووات‌ساعتی هماهنگ شده‌اند، در اکسل‌های جلو و عقب جای دهد.

کارما می‌گوید باتری پنهان‌شده در کف خودرو شعاع حرکتی تا 386 کیلومتر را فراهم خواهد کرد. البته این پلت‌فرم یک پیشرانه با ویژگی افزایش‌دهنده برد را نیز در خود جای خواهد داد و به‌این ترتیب برد کلی خودرو به‌رقم ادعایی 797 کیلومتر خواهد رسید. البته جزئیات این پیشرانه منتشر نشده است. اگرچه کارما از اشاره به‌جزئیات بیشتر خودداری کرده، اما گفته شده است که پلت‌فرم‌های E-Flex از برخی قطعات متعلق به روور GT استفاده خواهد کرد که یکی از آن‌ها پیشرانه‌های الکتریکی با مشخصات متنوع است. متاسفانه افرادی که به‌دنبال یک پیکاپ الکتریکی‌شده دیگر بودند با خبر ناگواری مواجه خواهند شد؛ زیرا کارما هیچ برنامه‌ای برای تولید چنین خودرویی ندارد و می‌خواهد پلت‌فرم خود را بفروشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =