کد خبر: 228891
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

جانشین رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 46 دستگاه خودروی احتکار شده از انباری در محدوده میدان انقلاب خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ ذوالفقار برفر دراین باره گفت: درپی نوسانات قیمت خودرو در بازار و برخی سودجویی‌های انجام شده، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو از چند روز پیش به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفته است که در همین راستا نیز ماموران این پلیس از طریق منابع خبری از دپو و احتکار خودرو در یک پارکینگ در حوالی میدان انقلاب باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اطمینان ماموران ازگزارش واصله گفت: در همین راستا نیز هماهنگی لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران در محل این پارکینگ حاضر شده و در جریان آن 46  دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک شامل سه دستگاه دنا، سه دستگاه تیبا، ، دو دستگاه سواری جک، دو دستگاه سواری ساینا، یک دستگاه  سواری کوییک، چهار دستگاه پژو 207، دو دستگاه نیسان، سه دستگاه سواری ساندرو،17 دستگاه سواری پراید، پنج دستگاه پژو405 و  چهار دستگاه رانا کشف و توقیف کردند.

برفر با بیان اینکه پارکینگ مذکور نیز پلمب شد، گفت: ارزش ریالی خودروهای کشف شد بیش از 50 میلیارد ریال برآورده شده است. همچنین در این خصوص یک نفر نیز دستگیر شد و تحقیقات برای دستگیری دیگر افراد مرتبط نیز هچنان ادامه دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =