کد خبر: 228909
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
لارته‌دیزاین

«آروس سنات» یک محصول روسی است که با الهام‌ از رولزرویس فانتوم، به‌عنوان یک سدان لوکس و اشرافی شناخته می‌شود. اما این خودرو از همان ابتدا مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت و با استقبال چندانی مواجه نشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،«آروس سنات» یک محصول روسی است که با الهام‌ از رولزرویس فانتوم، به‌عنوان یک سدان لوکس و اشرافی شناخته می‌شود. اما این خودرو از همان ابتدا مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت و با استقبال چندانی مواجه نشد. اما به‌تازگی کمپانی تیونینگ لارته‌دیزاین سراغ آن رفته و با ارائه یک پکیج عجیب، ظاهر این سدان لوکس روسی را به یک شاسی‌بلند آفرود تبدیل کرده است.

«آروس‌سنات‌لارته»؛ مجهز به کیت بدنه فیبرکربنی شامل سپر جلو تهاجمی، کاپوت جدید و گلگیرهای برجسته شده، آینه‌ها نیز تغییر کرده‌اند و رکاب جانبی هم بدان افزوده می‌شود. یک اسپویلر بزرگ نیز در عقب قرار خواهد گرفت. همچنین یک سقف حبابی دو قسمتی و یک دیفیوزر اسپرت نیز تکمیل‌کننده ظاهر عجیب این خودرو هستند. چرخ‌ها ابعادی بزرگ دارند و خروجی‌های اگزوز نیز از پشت گلگیر و چرخ‌های جلو خارج شده‌اند. 
هرچندلارته‌دیزاین تاکنون اطلاعاتی درخصوص مشخصات فنی و زمان دقیق عرضه این محصول اعلام نکرده است اما آروس سنات استاندارد از یک موتور V8 با توربو دوقلو و حجم 4.4 لیتر سود می‌برد و 598 اسب‌بخار قدرت و 880 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. 


این خودرو یک موتور الکتریکی 61 اسبی نیز برای کمک به پیشرانه اصلی در اختیار دارد. به لطف انتقال نیرو به هر چهار چرخ، این خودرو می‌تواند شتاب صفر تا یک‌صدکیلومتر 6‌ثانیه‌ای و بیشینه سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی را برجای گذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =