کد خبر: 228948
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کابریولت

کمپانی مرسدس‌بنز پس از معرفی نسخه فیس ‌لیفت نسل پنجم Eکلاس با کد اتاق W213 در ماه مارس، به‌تازگی از فیس‌لیفت نسخه‌های کوپه و کابریولت این محصول نیز پرده‌برداری کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی مرسدس‌بنز پس از معرفی نسخه فیس ‌لیفت نسل پنجم Eکلاس با کد اتاق W213 در ماه مارس، به‌تازگی از فیس‌لیفت نسخه‌های کوپه و کابریولت این محصول نیز پرده‌برداری کرد تا به‌روزرسانی خانواده Eکلاس پس از معرفی نسخه‌های سدان، استیشن و آلترین تکمیل شود. در جلو Eکلاس کوپه و کابریولت شاهد همان چراغ‌های جدید و جلوپنجره بازطراحی‌شده‌ هستیم. 


اما در عقب این دو نسخه برخلاف برادر سدان تغییرات، بسیار ظریف و نامحسوس هستند. در‌همین‌حال، در نسخه اسپرت E53 جلوپنجره پانامریکانا با 12خط عمودی جایگزین جلوپنجره الماسی معمول نسخه‌های استاندارد شده است که رینگ‌های 19اینچی سفارشی، چهار سراگزوز دایره‌ای و اسپویلر لبه در صندوق آن‌را همراهی می‌کنند. داخل E کلاس کوپه و کابریولت جدید نیز دو صفحه‌نمایش 10.25 اینچی با جدیدترین نسخه سیستم اطلاعاتی-  سرگرمی MBUX ارائه شده است.

Eکلاس کوپه و کابریولت2021؛ در آمریکای‌شمالی فقط در دو مدل E450 و E53 عرضه می‌شوند و هردو به یک پیشرانه 3لیتری شش سیلندر خطی با سیستم EQ Boost مجهز هستند. 
موتور 3لیتری شش‌سیلندر خطی در مدل E53 AMG که به‌صورت استاندارد به سامانه چهارچرخ‌محرک 4Matic مجهز است، 429 اسب‌بخار قدرت و 520‌نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. اما در اروپا خریداران در پیشرانه‌های Eکلاس حق انتخاب گسترده‌تری دارند زیرا در این بازار علاوه‌بر مدل‌های بالا، دو پیشرانه چهار و شش سیلندر دیزلی با 194 و 340 اسب‌بخار قدرت و دو مدل بنزینی چهارسیلندر با 197اسب‌بخار قدرت و 258اسب‌بخار قدرت هم ارائه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

آخرین اخبار