کد خبر: 228949
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کیا ریو 2021

تاکنون چهار نسل از ریو، ازجمله محصولات اقتصادی کمپانی کیاموتورز کره‌جنوبی روانه بازار شده است.حال‌ به‌تازگی از نسخه فیس‌لیفت این محصول برای سال 2021 پرده‌برداری کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،تاکنون چهار نسل از ریو، ازجمله محصولات اقتصادی کمپانی کیاموتورز کره‌جنوبی روانه بازار شده است.حال‌ به‌تازگی از نسخه فیس‌لیفت این محصول برای سال 2021 پرده‌برداری کرد.

این خودرو با تغییرات عمده‌ای همراه است که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییرات ظاهری بدنه، فناوری‌های ایمنی و سیستم سرگرمی و همچنین اولین سیستم نیمه‌هیبرید بنزینی ۴۸‌ولتی کیا اشاره کرد. نسخه‌ فیس‌لیفت کیاریو در ابتدای ژانویه سال جاری میلادی و هنگامی که این خودروساز کره‌ای در حال آزمایش نمونه اولیه این مدل با پوشش استتاری سنگین بود، مشاهده شد. اکنون با گذشت پنج‌ماه، فرآیند توسعه مدل هاچ‌بک ریو انجام و از نسخه اصلاح‌شده‌ ریو به‌طور رسمی رونمایی شده است. 
این مدل از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی ندارد اما دارای نمای جلو ساده‌تر و سپر تهاجمی‌تر با چراغ‌های مه‌شکن جدید است. بزرگ‌ترین تغییر در کابین، صفحه نمایش ۸اینچی جدید در کنسول مرکزی و نمایشگر دیجیتالی ۴.۲اینچی پشت آمپر است. مهم‌ترین به‌روزرسانی در زیر کاپوت کیا ریو ۲۰۲۱ پنهان شده است. 
کیا پیشرانه‌ یک لیتری نیمه‌ هیبرید جدیدی را معرفی می‌کند که جایگزین پیشرانه قبلی یک‌لیتری T-GDi شده است. پیشرانه‌ جدید Smartstream با همان بیشینه قدرت پیشین خود معادل ۱۰۰ یا ۱۲۰ اسب‌بخار ارائه می‌شود. سیستم محرکه‌ نیمه‌هیبرید کیا ریو ۲۰۲۱ با جعبه‌دنده دستی‌تازه توسعه‌یافته همراه‌با سیستم کنـــــترل الکترونیکی کلاچ تکمیل می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =