کد خبر: 228970
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

این شرکت در جایگاه یک مجموعه تولیدی پیشرو، همواره در توسعه کسب و کار به‌مسئولیت‌های اجتماعی‌ خود توجه ویژه داشته‌ و در این راستا گام‌های مهمی برداشته است.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت صنایع تولیدی کروز به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت قطعه‌سازی کشور همواره طی اقدامات انسان‌دوستانه ضمن آنکه به‌سود، رشد و بقای خود می‌اندیشد، به‌سلامت و منافع جوامع، محیط‌‌زیست و اصلیت خود که برگرفته از نقش و جایگاه اجتماعی آن‌هاست توجه دارد تا شرایط بسیار مناسبی برای حرکت جامعه به‌سمت توسعه ایجاد شود. 
این شرکت در جایگاه یک مجموعه تولیدی پیشرو، همواره در توسعه کسب و کار به‌مسئولیت‌های اجتماعی‌ خود توجه ویژه داشته‌ و در این راستا گام‌های مهمی برداشته است. از نمونه بارز آن می‌توان به اشتغالزایی برای ۱۲هزار نیروی انسانی به‌صورت مستقیم و بیش از ۶۰ هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم اشاره کرد که بومی‌سازی حدود 3 هزار قطعه مورد استفاده در یونیت‌های متفاوت مجموعه، حاصل همکاری آن با بیش از ۳۰۰ مجموعه قطعه‌ساز است. 
کروز به‌عنوان بزرگ‌ترین قطعه‌ساز کشور در ۱۵ دسته محصول، حدود ۳۰ درصد از نیاز مورد نیاز صنعت‌خودرو کشور را تامین می‌کند که سبب اشتغالزایی بیش از ۷۰ هزار نفر نیروی انسانی شده است. درپی شیوع ویروس منحوس کرونا درسطح کشور نیز کروز دراقدامی انسان‌دوستانه کمک‌های معیشتی تهیه و برای محرومین سطح کشور ارسال کرد. همچنین این بنگاه اقتصادی درحال آماده‌سازی کمک‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش، کرم، مایع ضدعفونی‌کننده و... برای ارسال به‌بهزیستی استان سیستان‌وبلوچستان است که درپی وقوع سیل اخیر، صدمات زیادی را متحمل شده است. همچنین شرکت صنایع تولیدی کروز از ابتدای شیوع کرونا با تشکیل ستاد مبارزه با این ویروس به‌منظور بررسی الزامات بهداشتی و برنامه‌ریزی برای تامین منابع درمجموعه خود اقدامات متعددی را صورت داده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    0 0
    کروز از سایپا بکشه بیرون، وضعیت خودرو و سایر قطعه سازها مطلوب میشه.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =