تایرهای آفرود

هانکوک با معرفی سری جدید دایناپرو AT2 در معرفی تایرهای چهارفصل آفرود مخصوص خودروهای دودیفرانسیل گام جدیدی برداشت.

به گزارش «اخبار خودرو»،هانکوک با معرفی سری جدید دایناپرو AT2 در معرفی تایرهای چهارفصل آفرود مخصوص خودروهای دودیفرانسیل گام جدیدی برداشت. این تایرها آنقدر خاص هستند که نشان قابلیت استفاده در مسیرهای سخت (3PMSF) در کناره‌ آنها درج شده است تا نشان دهد حتی در شرایط سخت برفی هم آمادگی کنار آمدن با شرایط جاده را دارند و می‌توانند تعادل مناسبی بین آفرود و حتی عملکرد مطلوب‌تر در جاده نسبت به سایر لاستیک‌های آفرود داشته باشند. 
به‌همین دلیل هانکوک برای معرفی این تایرها از عبارت «مناسب تمام شرایط یا 
all terrain» استفاده می‌کند. مالکان خودروهای دودیفرانسیل می‌توانند بدون نگرانی از شرایط جاده از تایرهای نسل دوم دایناپرو استفاده کنند و اطمینان داشته باشند سفر آنها به خاطر شرایط بد جاده متوقف نخواهد شد. 
سازنده این تایرها تا آنجا به محصول خود اطمینان دارد که کارمندان معادن که با خودروهای سرسخت تردد می‌کنند نیز نگرانی از بابت شرایط جاده نخواهند داشت. برای این میزان محافظت؛ هانکوک از لایه محافظ در زیر تایر استفاده کرده است که باعث می‌شود لایه استیل زیر تایر مقاومت بیشتری در برابر صدمات تحمل کند. ازسوی‌دیگر هنگام حرکت روی آسفالت، چسبندگی بیشتری ایجاد خواهد شد. 
برای اطمینان از عدم توقف آفرودسوارها در سفرها، هانکوک از مواد سیلیکا در رویه این تایر استفاده کرده است. این مواد باعث می‌شود کثیفی، سنگ یا هر شیء دیگر عاملی برای توقف در مسیر نباشد. البته هانکوک فقط به فکر چسبندگی بیشتر در سطح جاده نبوده، بلکه تلاش کرده است در سرعت‌های بالا صدای اضافه کمتری نیز از این تــــــایر شنیده شود. 
به‌علاوه هانکوک اطمینان دارد نسل جدید این تایرها می‌توانند پیمایش بیشتری نسبت‌به نسل قبل داشته باشند. این تایرها در ابعاد ۱۵ تا ۲۲ اینچ و با درجه سرعت R تا H تولید شده‌اند. سطح‌مقطع این تایرها از ۲۲۵ تا ۳۲۵ بوده و قرار است شورولت و فورد برای برخی محصولات آفرود محور خود از این تایرها استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =