کد خبر: 228984
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
تیونینگ ب‌ا‌م‌و «760Li»

کمپانی تیونینگ لهستانی اتوداینامیکس به‌تازگی از پکیج ارتقای ب‌ام‌و سری رونمایی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی تیونینگ لهستانی اتوداینامیکس به‌تازگی از پکیج ارتقای ب‌ام‌و سری رونمایی کرده است. این شرکت در جدیدترین پروژه خود سراغ سدان پرچمدار ب‌ام‌و رفته و با ارائه پکیج ارتقای ظاهری، چهره‌ای مخوف به این سدان لوکس آلمانی بخشیده است. 


ب‌ام‌و 760Li به‌رنگ مشکلی مات Magnus Pro درآمده است و از رینگ‌های ۲۲اینچی با پهنای ۹اینچ در جلو و رینگ‌های ۲۲ اینچی با پهنای 10.5 اینچ ساخت شرکت ووسن در عقب بهره می‌برد. 
از تایرهای 255/30 و ۲۹۵/۲۵ میشلن Pilot Sport 4S به ترتیب در جلو و عقب این خودرو ب‌ام‌و استفاده شده، همچنین یک کیت بدنه اسپرت جدید را  برای این خودرو درنظر گرفته است که در قسمت جلو شامل یک لیپ سپر اسپرت می‌شود. در سایر قسمت‌ها شاهد رکاب‌های جدید، دیفیوزر عقب با طراحی سه‌باله‌ای و دو اسپویلر، یکی روی سقف و دیگری روی صندوق عقب هستیم. 


آخرین نکته‌ جالب، سیستم تعلیق بادی اصلاح‌شده است که به بالاترین نسخه‌ ب‌ام‌و سری ۷ امکان می‌دهد هنگام حرکت فاصله‌ کمتری با سطح جاده داشته باشد. 
این شرکت تنها به ارتقای ظاهری این محصول پرداخته و تغییری در قوای محرکه اعمال نکرده است. 
ب‌ام‌و سری7 موردنظر دارای پیشرانه ۶/۶لیتری خورجینی ۱۲سیلندر تویین‌پاور با ۵۷۷اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰نیوتون‌متر گشتاور در مـحدوده بیــــن ۱۵۵۰ تا ۵۰۰۰ دوربردقیـــــــقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =