کد خبر: 229000
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، لاستیک‌های وارداتی کشف‌شده، با قیمت حلقه‌ای ۹۵۰هزار تومان برای تشویق کامیون‌های حمل کالا، به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل داده می‌شوند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، لاستیک‌های وارداتی کشف‌شده، با قیمت حلقه‌ای ۹۵۰هزار تومان برای تشویق کامیون‌های حمل کالا، به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل داده می‌شوند. 
بر اساس مصوبه هفته گذشته ستاد تنظیم بازار، تکلیف لاستیک‌های وارداتی کشف شده مشخص شد. قرار است این لاستیک‌ها که با ارز 4200تومانی وارد شده‌اند به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل داده ‌شوند تا برای توزیع آن اقدام شود. بر اساس این گزارش این لاستیک‌ها با قیمت مصوب هر حلقه 950هزار تومان در اختیار شرکت پشتیانی امور دام قرار می‌گیرند تا آنها به‌عنوان ابزار تشویقی برای حمل کالاهای این شرکت در اختیار کامیو‌‌ن‌هایی که کالا را از بنادر به انبارهای مقصد منتقل می‌کنند، قرار دهد. 
تحقق این امر مشروط به واریز وجه کالا به حساب اعلامی دادگستری و ثبت در سامانه صدور حواله و فروش لاستیک است. بنابراین این تصمیم به دفتر خدمات امور بازرگانی  شرکت پشتیبانی امور دام اعلام و بلافاصله پس از تصویب اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =