کد خبر: 229034
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
قیمت خودروی جدید SX6

شرکت خودروسازی‌ فردا که اواخر بهمن‌ماه سال گذشته در صفحه اینستاگرام خود از محصول جدید با نام فردا SX6 رونمایی کرده بود، سرانجام پس از چندماه تاخیر نخستین سری از این خودرو را به مشتریان خود تحویل داد.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت خودروسازی‌ فردا که اواخر بهمن‌ماه سال گذشته در صفحه اینستاگرام خود از محصول جدید با نام فردا SX6 رونمایی کرده بود، سرانجام پس از چندماه تاخیر نخستین سری از این خودرو را به مشتریان خود تحویل داد. این شرکت در اسفندماه 98 اولین مرحله فروش این محصول را با موعد تحویل 15روزه آغاز و قیمت غیرقطعی 350میلیون‌تومانی را برای SX6 اعلام کرده بود. اما باتوجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات پیش‌آمده در مراکز شماره‌گذاری، سرانجام پس از چند ماه تاخیر این کراس‌اوور 7نفره چینی به خریداران تحویل داده شد. اما مشخص نیست قیمت تمام‌شده آن چقدر است. اما نکته جالب‌توجهی که درخصوص وضعیت این محصول در بازار آزاد وجود دارد، قیمت غیرمعقول 550 تا 580 میلیون تومانی است که برخی فروشندگان برای آن درنظر گرفته‌اند. این موضوع نشان می‌دهد قیمت تمام‌شده این محصول برای ثبت‌نام‌کنندگان حدود 500میلیون تومان بوده و با این وجود باید دید خودروسازی فردا در زمینه خدمات پس از فروش چه تمهیداتی اندیشده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد خلیلی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من یکی از این ماشین را در بازار ازاد تهیه کردم ماشین راحت و خوبی است فقط قدرت موتورش با بدنه هماهنگی نداره اگر موتور ۲۰۰۰ بود و توربو کاملا جواب میداد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =