کد خبر: 229036
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
سانتافه

شرکت کارلکس دیزاین که سابقه فعالیت در زمینه طراحی و شخصی‌سازی خودروهای خاص را در کارنامه خود دارد، در جدیدترین اقدام خود پکیج ارتقای ویژه هیوندای سانتافه را معرفی کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت کارلکس دیزاین که سابقه فعالیت در زمینه طراحی و شخصی‌سازی خودروهای خاص را در کارنامه خود دارد، در جدیدترین اقدام خود پکیج ارتقای ویژه هیوندای سانتافه را معرفی کرده است. 
این پکیج از سپرهای جلو و عقب جدید، جلوپنجره کاملا بزرگ با لوگو کارلکس در مرکز، اسپویلر سقفی، دیفیوزر عقب، چهار خروجی اگزوز، رینگ‌های 20اینچی، بچه‌گلگیرها و طرح دو رنگ بدنه تشکیل شده است که تمام این قطعات ظاهری جدید و خاص را برای این کراس‌اوور کره‌ای شکل داده‌اند. داخل کابین نیز تریم مشکی و فسفری در کنار صندلی‌های کاملا جدید با پوشش بسیار با کیفیت آلکانترا بزرگ‌ترین تغییر ایجادشده ازسوی کارلکس‌دیزاین است. استفاده از پنل‌ها و نوارهای فسفری‌رنگ در سراسر کابین به چشم می‌خورد. همچنین نوار باریک و ظریف فسفری‌رنگ به‌کار‌رفته روی غربیلک فرمان این خودرو یکی از نکات برجسته‌ای است که دقت و ظرافت طراحی را در کابین سانتافه جدید به نمایش درمی‌آورد.
همچنین در کابین این خودرو چند ویژگی سفارشی همچون پشت‌سری‌ها به‌کار رفته است که همین جزئیات باعث تمایز سانتافه کارلکس‌دیزاین با نمونه‌های استاندارد می‌شود. 
اگرچه زمان عرضه دقیق این خودرو مشخص نیست اما می‌توان گفت اوربان ادیشن سانتافه به‌زودی در دسترس خواهد بود. البته کارلکس‌دیزاین تنها به تغییرات ظاهری در نمای داخلی و خارجی هیوندای سانتافه بسنده کرده و هیچ تغییری در مشخصات فنی این خودرو اعمال نشده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =