کد خبر: 229048
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
آلفارومئو ۲۰۲۲

ایتالیایی‌ها قصد دارند به‌کمک پلت‌فرم‌های گروه «PSA» محصولات برقی خود را گسترش دهند و دراین راستا نخستین گزینه برند آلفارومئو است که قصد دارد شاسی‌بلند کوچکی را به جمع سه‌شاسی‌بلند خود اضافه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،ایتالیایی‌ها قصد دارند به‌کمک پلت‌فرم‌های گروه «PSA» محصولات برقی خود را گسترش دهند و دراین راستا نخستین گزینه برند آلفارومئو است که قصد دارد شاسی‌بلند کوچکی را به جمع سه‌شاسی‌بلند خود اضافه کند. اما این بار با پیشرانه تمام‌برقی. این خودرو حدودا در ابعاد آئودی Q2 قرار خواهد گرفت و به‌خاطر سختگیری‌های قوانین آلایندگی احتمالا استقبال خوبی از آن خواهد شد. 
فیات‌-کرایسلر به‌عنوان گروه مالک این برند قصد دارد از توانایی‌های گروه «PSA» استفاده حداکثری کند. حال که هاچ‌بک جولیا و نسخه ارتفاع‌خورده آن در حال ورود به دوره میان‌سالی هستند، به‌نظر می‌رسد از سال ۲۰۲۲ شاهد تغییرات زیادی درخانواده محصولات آلفا باشیم. اما فعلا ایتالیایی‌ها برای رسیدن به‌هدف فروش ۴۰۰ هزار دستگاه درسال تنها به ۲ شاسی‌بلند کوچک دلبسته‌اند. اما آمارهای فعلی نشان می‌دهد که با این ترکیب به‌خاطر شیوع کووید-۱۹ امکان دست‌یابی به‌رکوردی بالاتر از ۸۰هزار دستگاه میسر نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =