کد خبر: 229050
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
فورد پوما

فورد برای ارتقای سطح رضایت مشتری‌ها و همچنین جذب افراد بیشتری که علاقه به‌آپشن‌های متنوع دارند به‌سمت کراس‌اوور تازه‌معرفی‌شده پوما، پرچمدار پرآپشن جدیدی از این خودرو تحت‌عنوان اس‌تی-لاین‌ایکس‌وینگال را معرفی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،فورد برای ارتقای سطح رضایت مشتری‌ها و همچنین جذب افراد بیشتری که علاقه به‌آپشن‌های متنوع دارند به‌سمت کراس‌اوور تازه‌معرفی‌شده پوما، پرچمدار پرآپشن جدیدی از این خودرو تحت‌عنوان اس‌تی-لاین‌ایکس‌وینگال را معرفی کرده است.

مهم‌ترین ویژگی این نسخه مجهز بودن به گیربکس هفت‌سرعته اتوماتیک است. گفتنی است مدل‌هایی همچون فیستا و کوگا پیش از این درنسخه وینگال عرضه شده بودند و انتظار می‌رفت فورد در سال‌های آتی شرایطی برای عرضه این نسخه نیز درنظر بگیرد؛ اما حالا متوجه شدیم فورد خیلی زودتر از آنچه انتظارش را داشتیم سراغ نسخه وینگال در پوما رفته و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت مدل پوما برای فورد است.

این نسخه با قیمت پایه ۲۵ هزار و ۲۴۰ پوند در انگلستان عرضه خواهد شد و به‌خاطر ۱۵۵۰پوند افزایش قیمت نسبت به‌پرچمدار قبلی به غیر از گیربکس یادشده از رینگ‌های ۱۸ اینچی خاص، جلوپنجره آلومینیومی و حتی پوشش مشکی‌رنگ در همین قسمت استفاده می‌کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =