کد خبر: 229065
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

خودروساز بریتانیایی وارد حوزه ساخت وسایل و مبلمان خانگی شده است.

 به گزارش «اخبار خودرو»، خودروساز بریتانیایی وارد حوزه ساخت وسایل و مبلمان خانگی شده است. البته این شرکت درسال ۲۰۱۳ سعی در عرضه برخی از این تجهیزات داشت؛ اما باتوجه به‌شرایط بازار مبلمان در آن زمان امکان حضور برند لوکس بنتلی وجود نداشت. اما حالا مشتری‌ها می‌توانند مبل جدید بنتلی را با قیمت ۱۴ هزار و ۷۱۰ دلار بدون احتساب مالیات خریداری کنند. 
همچنین مدل ارزان‌تر ۹ هزاردلاری نیز امکان سفارش‌گذاری دارد و درنهایت تک‌صندلی‌های بنتلی که ۴ هزار و ۲۳۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. البته بنتلی برای اتاق خواب هم تخت دو نفره‌ای درنظر گرفته که برای خرید آن باید ۱۱ هزار و ۹۵۰دلار پرداخت کنید؛ اما اگر مجموع این لوازم را بخواهید بنتلی با تخفیف ویژه آن‌ها را به‌قیمت یک دستگاه ب‌ام‌و سری 3، فولکس‌واگن گلف آر، فورد ادج اس‌تی یا کادیلاک CT4-V یعنی با رقم ۴۰ هزار دلار در اختیار شما خواهد گذاشت. بنتلی ویژگی اصلی این مبلمان را امکان سفارش‌سازی آن‌ها به دلخواه مشتری می‌داند و مدعی است که هرنوع پارچه، چرم یا پشمی که سفارش داده شود می‌توانند برای آن‌ها فراهم کنند. 
تمام این مواد از ایتالیا تهیه شده و همان‌جا به‌صورت دست‌ساز به‌وسیله استادکاران برجسته و باتجربه با دقت بسیار بالا تولید شده و برای مشتری ارسال خواهد شد. کریس‌کوک، مدیر طراحی محصول بنتلی گفت: «ما همکاری نزدیکی با طراحان این حوزه داشتیم تا مطمئن شویم مبلمانی را طراحی می‌کنیم که فراتر از استانداردها در طراحی و ساخت باشد و درواقع بیانگر نمونه‌ای از محصولات خودرویی ما باشد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =