کد خبر: 229069
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
کیا ریو 2021

خودروهای اقتصادی یکی از بهترین گزینه‌های خرید در هر کلاس و سگمنت هستند. اما یکی از چالش‌های مهم؛ حداقل امکانات رفاهی و ایمنی است که در این خودروها دیده می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،خودروهای اقتصادی یکی از بهترین گزینه‌های خرید در هر کلاس و سگمنت هستند. اما یکی از چالش‌های مهم؛ حداقل امکانات رفاهی و ایمنی است که در این خودروها دیده می‌شود. این موضوع منطقی به نظر می‌رسد زیرا به‌دلیل قیمت پایین یا به بهتر است بگوییم مقرون‌به‌صرفه ماندن آن‌ها، خودروسازان از آپشن‌های مختصری در محصولات اقتصادی‌شان استفاده می‌کنند. 
بااین‌حال کمپانی کیاموتورز برای ریو نسخه 2021 لیست بلندی از امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی را درنظر گرفته است و آن ها را در اختیار مشتریان این محصول اقتصادی قرار می‌دهد. نمایشگر 8اینچی با قابلیت اتصال به اپل‌کارپلی و اتواندروید، سیستم کمکی پیشرفته رانندگی، سیستم پیشگیری برخورد و شناسایی عابرپیاده، 6ایربگ به‌صورت استاندارد، هشدار توجه راننده، سیستم هشدار نقاط‌کور، سیستم هوشمند سرعت محدود، کروزکنترل هوشمند، دستیار رانندگی و سیستم مانع‌از برخورد خودرو در تقاطع‌ها اشاره کرد. 
البته سیستم دستیار رانندگی ریو جدید به دوربین و سنسورهای نسل نوین هوشمند مجهز است که امکان محاسبه دقیق را به سیستم می‌دهد تا ECU (باتوجه به داده‌های دریافتی منطبق بر شرایط) هدایت خودرو را بهبود بخشد و ایمنی را افزایش دهد. کیاموتورز اعلام کرده است طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی ریو2021 را به بازار اروپا عرضه می‌کند و گارانتی 7سال یا 160هزار کیلومتری را برای این محصول درنظر گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =