کد خبر: 229076
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

ب‌ام‌و به‌تازگی سه‌نسخه محدود از سری ۳، زد ۴ و ایکس ۲ را در قالب نسخه‌های اختصاصی با ‌نام طلوع «Sunrise» معرفی کرده که قرار است تنها در بازار ژاپن عرضه شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،ب‌ام‌و به‌تازگی سه‌نسخه محدود از سری ۳، زد ۴ و ایکس ۲ را در قالب نسخه‌های اختصاصی با ‌نام طلوع «Sunrise» معرفی کرده که قرار است تنها در بازار ژاپن عرضه شود. این سه‌گانه جذاب با رنگ‌های سفید و با جزئیات قرمز رنگ در بخش‌های هماهنگ بالای رکاب و روی درها و چراغ‌های جانبی ارائه می‌شود. 
البته دو نسخه ایکس ۲ و زد ۴ از ماه آینده به‌مشتری‌ها تحویل داده خواهد شد؛ اما سری 3 در قالب نسخه طلوع قرار است تا پایان سال جاری تحویل داده شود. ایکس ۲ تنها در سطح ایکس‌درایو ۱۸ دیزل با بسته ام اسپرت و در تیراژ ۲۰۰ دستگاه عرضه شده است. 
دراین بسته شاهد رینگ‌های اسپرت ۱۹ اینچی، بسته آیرودینامیک ام و باله کوچکی هستیم که در انتهای خودرو نصب شده است. درداخل اتاق نیز شاهد فرمان چرم اسپرت‌تر هستیم. قیمت در این نسخه ۵ میلیون و ۵۴۰ هزار ین (معادل ۵۱ هزار و ۴۰۴ دلار) تعیین شده است. سری 3 درسطح ۳۲۰ دیزلی ایکس‌درایو ام اسپرت عرضه می‌شود و تیراژ یکسانی با ایکس ۲ دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =