کد خبر: 229079
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

اینفینیتی به‌تازگی سرویس جدید «Infiniti Now» را برای کمک به‌مشتری‌های جدید و سابق خود در دوران شیوع ویروس کرونا معرفی کرده است

به گزارش «اخبار خودرو»،اینفینیتی به‌تازگی سرویس جدید «Infiniti Now» را برای کمک به‌مشتری‌های جدید و سابق خود در دوران شیوع ویروس کرونا معرفی کرده است. به‌عنوان بخشی از این ابتکار عمل، فروشندگان اینفینیتی درحال برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات سفارش به‌مشتری‌های خود به‌صورت از راه دور هستند؛ خدماتی همچون تست درایو از راه دور، تحویل خودرو سرویس‌شده و حتی نظافت خودرو در محل. برای نظافت هم باتوجه به‌شرایط فعلی افراد به‌گونه‌ای آموزش دیده‌اند که مناطقی را پاک‌سازی و ضدعفونی کنند که تماس و لمس بیشتری با آن‌ها وجود دارد و تاثیر بیشتری درجلوگیری از انتقال بیماری داشته باشد. در کنار این خدمات، اینفینیتی با مشتری‌های خود ارتباط مجازی رودررو را برقرار کرده که باعث می‌شود بتوانید با متخصصان این شرکت گفت‌وگو کنید. 
دراین نوع ارتباط مشتری درهرزمینه‌ای راهنمایی می‌شود؛ از اطلاعات راجع‌به مدل‌های این برند تا پیشنهادهای مالی و راهنمایی‌های فنی. زمان عرضه کامل این سرویس نخستین روز جولای درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =