فروش فوق العاده خودروسازان

مراسم قرعه‌کشی برای تخصیص ۱۵ هزار دستگاه از چهار مدل از محصولات ایران‌خودرو در قالب طرح فروش فوق‌العاده امروز شنبه ۱۷ خردادماه ساعت 9 صبح با حضور نمایندگان وزارت صمت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و سایر نهادهای ذیربط درسالن همایش‌های ساپکو برگزار می‌شود. 

به گزارش «اخبار خودرو»، مراسم قرعه‌کشی برای تخصیص ۱۵ هزار دستگاه از چهار مدل از محصولات ایران‌خودرو در قالب طرح فروش فوق‌العاده امروز شنبه ۱۷ خردادماه ساعت 9 صبح با حضور نمایندگان وزارت صمت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و سایر نهادهای ذیربط درسالن همایش‌های ساپکو برگزار می‌شود. 
بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو دراین‌باره گفت: «ثبت‌نام و انتخاب محصول تا ۱۴ خرداد به‌صورت شبانه‌روزی درحال انجام بود و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، سایت برای انطباق اطلاعات ارائه‌شده توسط متقاضیان بسته شد.» وی افزود: «راستی‌آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال‌شده برای ایجاد نظام توزیع عادلانه نیز در بازه زمانی روزهای ۱۵ و ۱۶ خرداد انجام شد.» رحمانی اظهار کرد: «اسامی منتخبین این طرح پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهادهای نظارتی به‌صورت عمومی منتشر می‌شود و برندگان تا ۴۸ ساعت فرصت دارند نسبت به‌واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.»
   تحویل 4 تا 12 ماهه خودرو در قرعه‌کشی دوم
معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو همچنین از آغاز عرضه ۴۵ هزار دستگاه دیگر از محصولات این خودروساز از فردا (۱۸ خردادماه) خبر داد و خاطرنشان کرد: «در این طرح پیش‌فروش، ۱۲ مدل از خودروهای تولیدی ایران‌خودرو قابل عرضه است.» وی تصریح کرد: «متقاضیانی که در قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو برنده نشده‌اند، نیز می‌توانند در طرح پیش‌فروش ۱۲ مدل از محصولات تولیدی این خودروساز مشارکت کنند.» وی تاکید کرد: «بازه زمانی تحویل خودرو در قالب طرح پیش‌فروش ۴ تا ۱۲ ماهه است که براساس قرعه‌کشی تعیین می‌شود.»
 پخش زنده قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده
بنابراین گزارش، گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و مستقیم، فرآیند قرعه‌کشی محصولات خود درفروش فوق‌العاده را به‌طور مستقیم از صفحه رسمی در اینستاگرام به‌نشانی ikco_ir پخش می‌کند. 
بدین‌ترتیب، مشتریان ایران‌خودرو می‌توانند با جست‌وجوی آدرس صفحه رسمی ایران‌خودرو در اینستاگرام، این مراسم را به‌طور زنده تماشا کنند و از کم‌وکیف و نتایج آن به‌طور مستقیم مطلع شوند. اسامی منتخبین این طرح نیز پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهادهای نظارتی به‌صورت عمومی منتشر می‌شود و برندگان تا ۴۸ ساعت فرصت دارند نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.

  رزروشده‌ها نیز امروز اعلام می‌شوند
صبح امروز براساس اطلاعات متقاضیانی که مورد راستی‌آزمایی قرار گرفته و درسامانه ثبت شده است، مراسم قرعه‌کشی انجام می‌شود و تعداد 15هزار برنده برگزیده و معرفی خواهند شد. پس از اتمام مراسم قرعه‌کشی و تایید نهایی توسط ناظران نیز اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک و همچنین سایت فروش ایران‌خودرو به‌نشانی esale.ikco.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد. این قرعه‌کشی با 10 درصد بیشتر از ظرفیت پذیرفته‌شدگان انجام می‌شود تا امکان جایگزین برای افرادی که تا 48 ساعت موفق به‌پرداخت وجه خودرو نشده‌اند،‌ فراهم باشد. درهمین‌راستا، شماره 096440 مدیریت ارتباط با مشتریان ایران‌خودرو پاسخگوی سوالات متقاضیان درباره فروش فوق‌العاده است. اطلاعات تمام مشتریان نیز در سیستم ثبت شده و دارای کد پیگیری است. بنابراین گزارش، روز سه‌شنبه نیز قرعه‌کشی آزمایشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو به‌منظور شناسایی و رفع مشکلات احتمالی با حضور نهادهای نظارتی درسالن همایش‌های ساپکو برگزار شد. خاطرنشان می‌شود فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هدف توزیع عادلانه، ارائه فرصت خرید برابر برای همه شهروندان و حذف واسطه‌ها و دلالان هم‌زمان با عید سعید فطر شروع شد. این نوع فروش دارای الزاماتی است که توسط کمیته خودرو تعیین و به‌خودروسازان ابلاغ شده است. براین‌اساس، مشتریانی که دارای شرایط تعیین‌شده دربخشنامه فروش هستند، مجاز به‌ثبت‌نام در این طرح بوده‌اند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =