کد خبر: 229100
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
دنا پلاس

گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌تازگی مشخصات رسمی دناپلاس‌توربواتوماتیک را در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌تازگی مشخصات رسمی دنا ‌پلاس‌ توربو اتوماتیک را در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد. این سدان از این پس با کد کلاس 70702 شناخته می‌شود و به پیشرانه ۱۶۴۵ سی‌سی مجهز است. این پیشرانه نیرویی معادل ۱۵۰‌اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۵‌نیوتون‌متری با جعبه‌دنده شش‌سرعته AT ساخت کمپانی DAE چین تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100کیلومتر این سدان ملی 11ثانیه و حداکثر سرعت 205کیلومتر بر ساعت اعلام شده و مصرف سوخت ترکیبی آن 8.1 لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. فرمان کمکی‌برقی، دوکیسه هوا، سانروف، صندلی‌های جلوبرقی، رینگ ۱۶‌اینچی آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر، کامپیوتر سفر، آینه‌های تاشو برقی، چراغ روشنایی روز، کروزکنترل و... ازجمله امکانات رفاهی و آپشن‌های موجود در این خودرو است. براساس شنیده‌ها دنا ‌پلاس‌ توربو اتوماتیک موفق به دریافت مجوز اخذ پلاک‌ ملی شده و به‌زودی راهی جاده‌های کشور خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی مقدم طلبه بابل IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    1 6
    با سلام مردشور دنا رو ببرن که به اسم ایران و با تجهیزات چینی خاک بر سر ایران خودرو که نمیتونه یه موتور با کلاس مختلف تولید بکنه یه موتور آلمان طراحی کرده داره میزاره روی سمند روی دنا روی پژو ۳۰۱خاک بر سر ایران خودرو حالا رفته گیربکس از چین آورده بعد میگن ما موشک تولید میکنیم
  • جلال IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    4 1
    خیلی ماشین خوبیه
  • سعید IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 3
    بسیار ماشین مزخرفیه
  • مهدی IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    5 1
    عالیه، مخصوصاً از پارسال که به کوری چشم دشمنان تولید داخلی و اشتغال کارگران ایرانی، سهم جوانان ایران در تولیدش افزایش یافته. به امید روزی که ۱۰۰ درصدش رو خودمون تولید کنیم و هر روز بهتر و بهتر شیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

آخرین اخبار