کد خبر: 229102
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
معرفی سانتافه 2021 

کمپانی هیوندای از نسخه فیس‌لیفت و جدید سانتافه برای سال2021 پرده‌برداری کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، کمپانی هیوندای از نسخه فیس‌لیفت و جدید سانتافه برای سال2021 پرده‌برداری کرد.

این شاسی‌بلند کره‌ای با ظاهر به‌روز و تغییرات اساسی همراه شده است که می‌تواند طیف بیشتری از خریداران را به‌خود جلب کند. 
اگرچه خودروساز کره‌جنوبی هنوز تمام مشخصات این شاسی‌بلند را اعلام نکرده است، مدل جدید سانتافه طراحی کاملا تازه‌ای را به نمایش می‌گذارد. شاسی‌بلند 7سرنشین سانتافه، نخستین مدل در خط تولید اروپایی هیوندای است که به‌سمت پلت‌فرم نسل سوم این شرکت حرکت می‌کند. هم‌اکنون سانتافه از پلت‌فرم هیوندای سوناتا در بازار ایالات‌متحده بهره می‌برد.

هیوندای ادعا می‌کند پلت‌فرم جدید باعث بهبود عملکرد، کارایی و ایمنی سانتافه خواهد شد. تغییرات ظاهری این خودرو از بخش جلو شروع می‌شود جایی که یک جلوپنجره پهن با دونوع طراحی داخلی دیده می‌شود. این جلوپنجره نه‌تنها کاملا برجسته است بلکه با چراغ‌های اصلی ادغام شده است. هیوندای همچنین دی‌لایت‌های Tشکل جداگانه‌ای را در نظر گرفته است. سانتافه2021 هم‌اکنون از رینگ‌های 20اینچی با طراحی‌های گوناگون استفاده می‌کند. در بخش عقب هم چراغ‌ها بازنگری و با یک نوار نورانی دیده می‌شوند. 


همچنین شبرنگ بزرگی در پهنای سپر عقب کار شده، البته کابین سانتافه 2021 نیز بهبود یافته زیرا در دل داشبورد صفحه لمسی 10.25 اینچی جدیدی جای گرفته و تکمیل‌کننده آن نیز پشت آمپرهای دیجیتالی 12.3 اینچی است. هیوندای تاکنون درخصوص مشخصات فنی این محصول اطلاعاتی را اعلام نکرده اما پیش‌از این گفته شده بود این خودرو در اروپا برای نخستین‌بار با قوای محرکه هیبرید و پلاگین-هیبرید عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =