کد خبر: 229134
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
فورچونر ۲۰۲۱

فورچونر یکی از شاسی‌بلندهای محبوب کمپانی تویوتاست که با بهره‌گیری از پلت‌فرم پیکاپ هایلوکس توانست قابلیت‌های بالایی را در زمینه رانندگی خارج جاده به مشتریان عرضه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،فورچونر یکی از شاسی‌بلندهای محبوب کمپانی تویوتاست که با بهره‌گیری از پلت‌فرم پیکاپ هایلوکس توانست قابلیت‌های بالایی را در زمینه رانندگی خارج جاده به مشتریان عرضه کند.

فوچونر۲۰۲۱ مانند تویوتا هایلوکس جدید، از پیشرانه‌ 2.8 لیتری چهارسیلندر دیزل با قدرت ۲۰۱ اسب‌بخار و گشتاور ۵۰۰نیوتون‌متری استفاده می‌کند که ۲۷اسب‌بخار قدرت و ۵۰نیوتون‌متر گشتاور بیشتری نسبت‌به مدل قدیمی دارد. همچنین، قابلیت یدک‌کشی این محصول با ۳۰۰ کیلوگرم‌ افزایش، به ۳۱۰۰ کیلوگرم رسیده است.

تویوتا پیشرانه 2.4لیتری چهارسیلندر دیزل را در بعضی بازارها برای فورچونر عرضه می‌کند که ۱۴۸اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰نیوتون‌متر گشتاور دارد. هر دو پیشرانه با سامانه‌ دیفرانسیل‌عقب یا چهارچرخ متحرک در بازار تایلند در دسترس است اما جعبه‌دنده‌ ۶سرعته‌ اتوماتیک برای این شاسی‌بلند ارائه می‌شود. پیش‌فروش تویوتا فورچونر ۲۰۲۱ در تایلند آغاز شده و قرار است تا پایان ماه جاری، به مشتریان تحویل داده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =