کد خبر: 229135
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
مرسدس‌بنز CLS 2021

کمپانی مرسدس‌بنز آلمان به‌تازگی تغییرات اندکی را برای مدل CLS در نظر گرفته که از سال 2021 روی این سدان اسپرت اعمال خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی مرسدس‌بنز آلمان به‌تازگی تغییرات اندکی را برای مدل CLS در نظر گرفته که از سال 2021 روی این سدان اسپرت اعمال خواهد شد.

البته این تغییرات در قالب فیس‌لیفت نبوده و به‌عنوان آپشن‌های اضافی ارائه خواهند شد. CLS در بازارهای جهانی از جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX سود می‌برد. از این رو دو نوع صفحه‌نمایش 10.25 یا 12.3 قابل‌سفارش است اما دومی به‌صورت استاندارد در بازار آمریکا عرضه می‌شود. این سیستم دارای هوش مصنوعی است که باعث می‌شود خودرو عملکردهای قابل پیش‌بینی مانند پیشنهاد تماس با برخی افراد را به راننده بدهد. همچنین سیستم موردبحث می‌تواند به آپشن‌های پیشرفته‌ای مانند ناوبری واقعیت افزوده مجهز شود. البته CLS در آمریکا با دو پیشرانه عرضه خواهد شد.

مدل CLS 450 دارای پیشرانه 6سیلندر 3لیتری توربو با قدرت 362اسب‌بخار و گشتاور 500نیوتون‌متری است. این خودرو همچنین از عملکرد EQ بوست با 21 اسب‌بخار قدرت اضافه سود می‌برد. CLS به‌روز‌شده از هم‌اکنون قابل‌سفارش بوده و بهای آن در آلمان از 59 هزار و 386 یورو شروع می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =