کد خبر: 229158
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
دیفندر 2020

لندروور دیفندر 2020 ازجمله خودروهای جذاب تازه‌وارد به بازار جهانی است. این محصول به دلیل ظاهر متمایز و خاص بسیار موردتوجه علاقه‌مندان قرار دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، لندروور دیفندر 2020 ازجمله خودروهای جذاب تازه‌وارد به بازار جهانی است. این محصول به دلیل ظاهر متمایز و خاص بسیار موردتوجه علاقه‌مندان قرار دارد. با این وجود برخی تیونرها برای ارتقای این شاسی‌بلند اقدام کرده‌اند. شرکت چلسی‌تراک ازجمله تیونرهای بریتانیایی، در جدیدترین پروژه خود سراغ دیفندر 2020 رفته است. 


این شرکت از رینگ‌های 22 اینچی فورج کاری‌شده، شیشه‌های دودی، قطعات فیبرکربنی تیره‌‌رنگ شامل جلوپنجره، گاردها، سپر عقب و ... در این خودرو استفاده کرده است. این آفرودر که «پروجکت‌کان فرست‌ادیشن 2020 دیفندر» نامیده می‌شود با چند پکیج چرمی کابین در دسترس خواهد بود و مشتریان می‌توانند طرح و رنگ موردنظرشان را انتخاب کنند. این شرکت برای مشتریانی که قصد دارند خودرویی لوکس داشته باشند، پکیج گرانی را درنظر گرفته که البته باید برای آن مبلغی حدود 69 هزار و 999 پوند هزینه کرد. 


با پرداخت این مبلغ دیفندر از رنگ بدنه مشکی سانتورینی و کیت بدنه خاص برخوردار خواهد شد. به‌گفته چلسی‌تراک این شاسی‌بلند از سیستم صوتی مریدین، سیستم تعلیق بادی، چراغ‌های جلوی LED، شیشه جلوی گرم شونده، صندلی‌های برقی با تنظیم در 12جهت، ناوبری ارتباطی، دوربین سه‌بعدی، دستیار نقاط کور و ...  سود می‌برد. پیشرانه 2 لیتری SD4 دیزلی دیفندر قدرت 237اسبی و گشتاور 430 نیوتون‌متری تولید می‌کند. شرکت چلسی‌تراک تغییری در بخش فنی این خودرو اعمال نکرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =