کد خبر: 229186
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
تویوتا سنچوری

تویوتا سنچوری سدان لوکس و مجللی است که تنها در بازار ژاپن عرضه می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،تویوتا سنچوری سدان لوکس و مجللی است که تنها در بازار ژاپن عرضه می‌شود. این محصول به‌دلیل ویژگی‌های ظاهری خاصی که دارد، این روزها موردتوجه تیونرها قرار گرفته و با تغییراتی همراه شده است. این موضوع از سال 2018 که سومین نسل سنچوری معرفی شده بیشتر به چشم می‌آید. 


سنچوری G60 توجه تیونرهایی همچون مگنت را به خود جلب و جدیدترین شرکتی که روی این خودرو کار کرده، آرتیزان‌اسپریتس است. این تیونر ژاپنی به زودی برخی اصلاحات خاص خود را با‌برچسب اسپرت‌لاین‌بلک عرضه خواهد کرد. 
در تصاویر منتشر‌شده شاهد تهاجمی‌تر شدن ظاهر این خودرو بدون تغییرات گسترده هستیم. آرتیزان در نمای جلو اسپویلری را نصب کرده که نیازی به سپر تیون‌شده ندارد و همین امر باعث نزدیک‌تر شدن ارتفاع سنچوری به سطح زمین شده است. در کناره‌ها نیز رکاب‌های جدید با همان استایل شبیه اسپویلر جلو دیده می‌شوند. 
البته تغییرات بیشتری در عقب به‌چشم می‌خورد جایی که آرتیزان دیفیوزری قابل‌توجه، اسپویلر لبه صندوق و اسپویلر سقف را نصب کرده است. این قطعات را می‌توان از جنس پلاستیک تقویت‌شده با فیبرکربن سفارش داد. 


البته این قطعات همگی روی بدنه استاندارد سنچوری نصب شده‌اند و بنابراین اگر مالک از آن‌ها خسته شود به راحتی می‌تواند قطعات را باز کرده و خودرو را به حالت استوک بازگرداند. همچنین رینگ‌های سفارشی نیز برای این خودرو درنظر گرفته شده که ظاهر آن را جذاب‌تر از قبل خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =