روغن ‌موتور «Nell»

دومین خط تولید روغن ‌موتور «Nell» به‌زودی درمنطقه اقتصادی ارگ جدید در شهرستان بم استان کرمان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش «اخبار خودرو»، دومین خط تولید روغن‌ موتور «Nell» به‌زودی درمنطقه اقتصادی ارگ جدید در شهرستان بم استان کرمان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود. گروه توسعه و سرمایه‌گذاری ارگ‌آسیاآریایی درنظر دارد در رویکردی جدید برحسب شرایط ایجادشده درمنطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، دومین خط‌تولید روغن‌موتور «Nell» محصول شرکت بین‌المللی پتروانرژی ارگ را به‌این منطقه منتقل و در فاز جدید گسترش تولید، این خط جدید بسته‌بندی را در ارگ جدید بم راه‌اندازی کند.
شرکت بین‌المللی پتروانرژی ارگ به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه توسعه و سرمایه‌گذاری ارگ‌آسیاآریایی از دو سال گذشته با افتتاح کارخانه و پالایشگاه در شهرستان میبد استان یزد رسما وارد عرصه تولید یکی از مرغوب‌ترین روغن‌موتورهای داخل کشور با برند «Nell» شد. دراین مدت کوتاه تلاش طاقت‌فرسایی برای تولید محصولی با کیفیت هم‌سو با استانداردهای جهانی برای برآورده کردن انتظارات مشتریان صورت گرفت و حالا دو سال بعد از آغاز تولید روغن‌موتور «Nell» در کارخانه، گروه توسعه و سرمایه‌گذاری ارگ‌آسیاآریایی قصد دارد برحسب شرایط به‌وجودآمده درمنطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، دومین خط‌تولید و بسته‌بندی این محصول را در شهرستان بم راه‌اندازی کرده و به‌بهره‌برداری برساند. محصول کارخانه بین‌المللی پتروانرژی ارگ با برند تجاری «Nell» در گریدهای مختلف برای خودروهای سبک و سنگین تولید و بسته‌بندی می‌شود. در راه تولید «Nell» با بهره‌گیری از کادرفنی مجرب، محصولات منطبق با آخرین استانداردهای ملی و بین‌المللی تهیه می‌شود و برای بهبود هرچه‌بیشتر سطح کیفی محصولات و حفظ رضایتمندی مشتریان تلاش‌های مستمری صورت می‌گیرد. راه‌اندازی دومین‌خط تولید و بسته‌بندی این محصول درمنطقه ویژه اقتصادی می‌تواند گام بلندی برای عرضه بیشتر روغن‌موتور «Nell» به‌بازارهای داخلی و همین‌طور بین‌المللی باشد. همچنین با ورود به‌منطقه ویژه اقتصادی فرصت اشتغال‌زایی مناسبی برای جوانان شهرستان بم و استان کرمان فراهم می‌شود. البته این تنها خبر خوش گروه توسعه و سرمایه‌گذاری ارگ‌آسیاآریایی برای مردم بم نیست؛ چراکه این گروه قصد دارد علاوه‌بر راه‌اندازی خط‌تولید روغن‌موتور «Nell» فعالیت شرکت فرآورده‌های الکلی و طبی نیک‌نامان ارگ را نیز در این منطقه استارت بزند. نیک‌نامان ارگ درحوزه تولید محصولات الکلی و طبی با برند مشخص «N.R» به‌زودی خط تولید الکل اتانول 70 درصد و 90 درصد را درارگ جدید بم راه‌اندازی خواهد کرد تا در روزهایی که کشورعزیزمان ایران همچنان درگیر مبارزه با ویروس مهلک و منحوس Covid-19(کروناویروس) است در زمره شرکت‌های تولید الکل و مواد ضدعفونی‌کننده قرار گیرد. راه‌اندازی این خط تولید درمنطقه ویژه اقتصادی نه‌تنها در تامین مایحتاج اولیه برای مبارزه با کروناویروس استان کرمان را بی‌نیاز خواهد کرد بلکه در کنار اشتغال‌زایی بیشتر این فرصت را نیز خواهد داشت تا دربحث صادرات محصولات تولیدی با برند اختصاصی «N.R» به‌کشورهای اطراف در سال جهش تولید گامی بلند برای سربلندی ایران بردارد. 
شرکت فرآورده‌های طبی، الکلی نیک‌نامان ارگ جدیدترین مجموعه درگروه توسعه و سرمایه‌گذاری ارگ‌آسیاآریایی محسوب می‌شود که علاوه‌برشهر یزد، درمنطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم با رویکردی متفاوت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به‌این ترتیب دومین‌گام دراشتغال‌زایی و همین‌طور در تامین مایحتاج الکلی و طبی برای استان‌های جنوبی به‌خصوص کرمان برداشته شود.
گروه توسعه و سرمایه‌گذاری ارگ‌آسیاآریایی با دراختیار داشتن شرکت‌های بین‌المللی پتروانرژی ارگ (تولید روانکار)، آریاپالایش ارگ (هیدروکربن سبک و سنگین)، پارساتدبیر ارگ (نماینده برتر بیمه آسیا)، هفت‌وادی خودرو، صنایع‌فولاد ارگ‌آسیا و همین‌طور نیک‌نامان ارگ (طبی، الکلی) این افتخار را دارد که درسال 1399 که سال جهش تولید نامگذاری شده است، با تمام مشکلات و محدودیت‌های موجود برای جهش تولید و ایجاد تغییرات محسوس در زندگی مردم تمام تلاش خود را به‌کار گیرد. راه‌اندازی خط‌تولید روغن‌موتور «Nell» و همین‌طور تولید الکل و محصولات ضدعفونی‌کننده درشرکت فرآورده‌های الکلی، طبی نیک‌نامان با برند اختصاصی «N.R» درمنطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در استان کرمان گامی بلند در راه رسیدن به‌این اهداف محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

آخرین اخبار