کد خبر: 229298
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
ام‌وی‌ام ایکس33

یکی از این گزینه‌ها، نسل جدید ام‌وی‌ام ایکس33 است که این بار با جعبه‌دنده 5سرعته اتوماتیک راهی بازار شده، شنیده‌ها حاکی از شتاب خوب و هماهنگی مناسب این جعبه‌دنده اتوماتیک با موتور 2 لیتری این خودرو دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این روزها یک خودرو شاسی‌بلند در ابعاد مناسب، فضای داخلی خانوادگی خوب با موتوری توانمند و یک جعبه‌دنده سازگار با آن گزینه‌ای محبوب محسوب ‌می‌شود. 
یکی از این گزینه‌ها، نسل جدید ام‌وی‌ام ایکس33 است که این بار با جعبه‌دنده 5سرعته اتوماتیک راهی بازار شده، شنیده‌ها حاکی از شتاب خوب و هماهنگی مناسب این جعبه‌دنده اتوماتیک با موتور 2 لیتری این خودرو دارد. به همین‌دلیل شتاب آن نسبت‌به مدل قبلی افزایش قابل‌ملاحظه‌ای داشته است. ایکس33 پس‌از 10 سال سابقه حضور در بازار ایران و ارائه 3 نسخه مختلف متناسب با نیاز و خواست مشتریان، با فیس‌لیفت جدید راهی بازار می‌شود. 
اکثر مشتریان باتوجه به زندگی در کلان‌شهرها و ترافیک به سیستم انتقال قدرت در خودرو توجه ویژه‌ای دارند. جعبه‌دنده اتوماتیک این خودرو کارایی مناسب داشته و هماهنگ با موتور شتاب مناسبی را تولید می‌کند. 
این خودرو در 3نسخه گذشته خود به‌خوبی نشان داده است که با جعبه‌دنده‌دستی و CVT نیز خودرویی قابل‌اعتماد و محبوب برای مشتریان بوده اما براساس نیاز و خواست مشتریان، نسخه جدید این خودرو با جعبه‌دنده اتوماتیک 5سرعته به بازار خواهد آمد. ایکس33 نه‌تنها در ایران بلکه در چین و سایر بازارهای صادراتی ازجمله آمریکای‌جنوبی و روسیه، به‌عنوان خودرویی موفق، محبوب، کم‌استهلاک و بادوام شناخته می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =