کد خبر: 229302
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
شورولت کامارو

شرکت تیونینگ هنسی که از سال‌های دور به تیونینگ محصولات مختلف آمریکایی مشغول است، در جدیدترین پروژه خود سراغ شورولت کامارو رفته و با اعمال تغییرات گسترده روی این ماسل‌کار آمریکایی، موفق به استخراج نیروی باورنکردنی یک‌هزار اسب‌بخار شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت تیونینگ هنسی که از سال‌های دور به تیونینگ محصولات مختلف آمریکایی مشغول است، در جدیدترین پروژه خود سراغ شورولت کامارو رفته و با اعمال تغییرات گسترده روی این ماسل‌کار آمریکایی، موفق به استخراج نیروی باورنکردنی یک‌هزار اسب‌بخار شود.

محصول جدید هنسی کامارو ZL1 Exorcist نام دارد که براساس قوی‌ترین مدل شورولت کامارو ساخته شده است. 
مدل استاندارد کامارو ZL1 از پیشرانه‌ 6.2لیتری V8سوپرشارژ با قدرت ۶۵۰اسب‌بخار و گشتاور ۸۸۱نیوتون‌متر بهره می‌برد. پس ‌از تیونینگ هنسی، ۳۵۰اسب‌بخار به قدرتش اضافه شده و مجموعا یک‌هزار اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. همچنین، ۱۱۹۷نیوتون‌متر گشتاور در دورموتور ۴۵۰۰دوربردقیقه حاصل شده است. این مشخصات محصول هنسی را فراتراز دوج‌چلنجردیمون قرار می‌دهد که با پیشرانه‌ 6.2لیتری V8 سوپرشارژ، ۸۴۰‌اسب‌بخار قدرت دارد. 


تیونینگ هنسی باعث شد صفر ‌تا ‌یک‌صد کامارو ZL1 از 3.5 ثانیه به 2.1‌ثانیه کاهش یافته و حداکثر سرعتش به ۳۵۰کیلومتربرساعت (۲۱۷ مایل‌برساعت) می‌رسد. محصول هنسی مسافت ۴۰۰متر را در 9.57ثانیه و با سرعت نهایی ۲۳۷کیلومتربرساعت می‌تواند طی کند. کامارو ZL1 Exorcist به‌صورت سفارشی با جعبه‌دنده‌ ارتقایافته، کیت مخصوص پیست، رینگ‌های جدیدتر و لاستیک‌های ۲۰اینچی رادیال ویژه‌ درگ عرضه می‌شود. هنسی به‌دلیل بررسی‌های پیش از عرضه، این محصول را در پیست اختصاصی خود موردارزیابی قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =