کد خبر: 229323
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
مرسدس‌بنز C63

پس از معرفی رسمی نسل جدید مرسدس‌بنز Eکلاس، انتظار می‌رود این خودروساز آلمانی نسل جدید سدان سایز کوچک‌تر خود یعنی Cکلاس را به صورت رسمی به بازار معرفی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از معرفی رسمی نسل جدید مرسدس‌بنز Eکلاس، انتظار می‌رود این خودروساز آلمانی نسل جدید سدان سایز کوچک‌تر خود یعنی Cکلاس را به صورت رسمی به بازار معرفی کند.

پس‌از‌ انتشار تصویر جاسوسی از این محصول در اماکن‌عمومی، طراحان صنعتی دست‌به‌کار شده و رندرهای دیجیتالی جدیدی طراحی کرده‌اند که تا حدودی چهره نهایی این محصول را به نمایش درآورده است. باتوجه به تصاویر جاسوسی قبلی و این رندرها، در C63 جدید علاوه‌بر طراحی تازه چراغ‌های جلو و همین‌طور چراغ‌های افقی عقب که مشابه چراغ‌های مدل‌های بزرگ‌تر E کلاس و S کلاس هستند، مانند دیگر ساخته‌های AMG شاهد جلوپنجره پانامریکانا خواهـــیم بود.

البته دیگر قسمت‌ها تفاوتی با نسل کنونی ندارند؛ اما برخلاف تغییرات ظاهری محافظه‌کارانه C63 جدید، احتمالا این خودرو در قوای محرکه تغییرات بزرگی را تجربه خواهد کرد گویا در نسل آینده C63 خبری از پیشرانه V8 نیست و جای آن‌را یک قوای محرکه هیبرید چهار سیلــــــندر خواهد گرفت. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =