ایران خودرو

معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های ایران خودرو گفت: در پی بروز مشکل تکمیل وجه برای برخی منتخبان قرعه‌کشی پیش‌فروش اخیر محصولات ایران خودرو، این شرکت طی نامه‌ای به وزرات صنعت خواستار برداشته شدن شرط انتقال پول از حساب خود افراد شد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایرنا،برخی منتخبان و برندگان قرعه‌کشی برنامه پیش‌فروش اخیر یک‌ساله محصولات ایران‌خودرو در تماس با خبرگزاری ایرنا از بروز مشکل در تکمیل وجه خودروها خبر دادند و گفتند که سیستم‌های پرداخت پیام عدم تطبیق مشخصات افراد با شماره حساب‌های اعلامی و غیره را می‌دهند.

در این زمینه، «اصغر حق‌پناه» معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های ایران خودرو امروز (دوشنبه)  درخصوص مشکل پیش آمده برای برخی منتخبان و برندگان قرعه‌کشی، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور کنترل دلالی و واسطه‌گری خودرو، شرطی در برنامه‌های پیش‌فروش و فروش فوق العاده خودروسازان لحاظ کرده بود که در آن منتخبان باید پول را فقط از حساب خود منتقل کنند.

وی بیان‌داشت: شرکت‌های PSP مانند سداد، به پرداخت و غیره که وظیفه پرداخت‌ها و نقل و انتقال پول را بر عهده دارند، با ابلاغ وزارت صنعت در حال اجرای این شرط هستند.

حق‌پناه ادامه‌داد: از آنجایی که بانک‌های اطلاعاتی این شرکت‌ها به روز نیست، در برخی موارد شاهد ارسال پیغام‌های خطا برای مشتریان منتخب هستیم که ادامه کار تکمیل وجه را برایشان غیرممکن می‌کند، همچنین در مواردی که برندگان قرعه‌کشی بخواهند از حساب سایر افراد نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند مشکل مشابهی به وجود می‌آید.

وی گفت: رفع این مشکل مربوط به بانک‌های اطلاعاتی یاد شده و بانک‌هاست و از عهده ایران‌خودرو خارج است و طی مکاتبه ای با وزارت صنعت خواستار برداشته شدن این شرط شده‌ایم.

نگرانی این افراد زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم زمان زیادی برای تکمیل وجه باقی نمانده و حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه (فردا) فرصت تکمیل وجه دارند.

در طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات ایران خودرو ۴۵ هزار دستگاه خودرو در ۱۲ مدل پیش‌فروش شد.

در این طرح بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار متقاضی ثبت‌نام کردند که پس از حذف افراد دارای پلاک فعال و ثبت‌نام تکراری، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.

پژوپارس سال، پژو پارس ال. ایکس با موتور تی. یو ۵ ، پژو ۲۰۷ آی دستی، دنا معمولی، دنا پلاس، پژو ۴۰۵ بنزینی اس. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، پژو ۲۰۶ صندوق دار (وی ۸)، سمند ال. ایکس، سمند ال. ایکس ای. اف ۷ بنزینی، سورن ای. ال. ایکس و رانا پلاس در این طرح پیش فروش شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =