واردات تایر

سرانجام پس از مدت‌ها تعویق برگزاری انتخابات هیات‌مدیره جدید انجمن واردکنندگان لاستیک،‌ دیروز اعضای جدید با اکثریت آرا در اتاق بازرگانی ایران انتخاب شدند. 

 به گزارش «اخبار خودرو»،سرانجام پس از مدت‌ها تعویق برگزاری انتخابات هیات‌مدیره جدید انجمن واردکنندگان لاستیک،‌ دیروز اعضای جدید با اکثریت آرا در اتاق بازرگانی ایران انتخاب شدند. 
به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» ‌واردات تایر که طی دو سال گذشته فرازونشیب‌های بسیاری را به خود دید و تخلفات برخی اعضا، ابهامات بسیاری را درخصوص هزینه‌کرد ارز دولتی برای واردات تایرهای باری- اتوبوسی به کشور ایجاد کرده بود، ‌اما سرانجام روز گذشته اعضای جدید هیات‌مدیره خود را شناخت.
این انتخابات که در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد،‌ بیش‌از 40مدیر شرکت‌های واردکننده لاستیک رأی خود را به صندوق انداختند تا درنهایت علی اصغر بیابانگرد، رئیس این انجمن در دور قبل و احمدرضا متقی، نایب‌رئیس وی ‌با اکثریت آرا به‌عنوان اعضای هیات‌مدیره انتخاب شوند. 
در این انتخابات علی‌اصغر بیابانگرد، مدیرعامل شرکت شاهکارلاستیک‌جهان، ‌احمدرضا متقی، مدیرعامل شرکت برسام‌تایرگسترآسیا، ‌عباس شادکمالی از شرکت میامی‌تجارت‌پیشتاز،‌ داریوش کیوان  از شرکت پارچین‌ماشین و هادی مجتبایی به‌نمایندگی از شرکت پایاخودروکاسپین در دور جدید فعالیت این انجمن صنفی انتخاب شدند. نکته حائزاهمیت در ترکیب هیات‌مدیره جدید حضور تجار باسابقه و کاربلد است که سابقه درخشانی در تجارت تایر و واردات آن به کشور دارند. به گزارش خبرنگار روزنامه «دنیای‌خودرو» 18کاندیدا درحالی به رقابت با یکدیگر پرداختند که بسیاری از تجار باسابقه طی هفته‌های گذشته نگران انتخاب احتمالی نمایندگان برخی شرکت‌هایی بودند که در دو سال گذشته ضربه بزرگی به این صنف و سابقه درخشان واردکنندگان کهنه‌کار وارد کردند. 
در انتخابات روز گذشته انجمن خانم آتوسا فرهاد که دوره قبل نیز در ترکیب 5نفره هیات‌مدیره قرار داشت به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد و دکتر عباسی نیز به اتفاق آرا در جایگاه دیگر عضو علی‌البدل قرار گفت. 
به‌نظر می‌رسد باتوجه به سابقه طولانی علی‌اصغر بیابانگرد به‌عنوان تاجر باسابقه در عرصه واردات تایر،‌ این دوره نیز وی به‌عنوان رئیس؛ سکان انجمن واردکنندگان لاستیک را در دست بگیرد و در آینده نزدیک به‌عنوان دبیر انجمن نیز انتخاب شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا واحدی پاجی IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    توزیع عادلانه محصولات تایر وارداتی درسطح کشور با توجه به داشتن سابقه دیرینه در امر فروش و خدمات تایر تقاضای نمایندگی را دارم استان مازندران شهرستان میاندورود شهر سورک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =