کد خبر: 229427
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
رتبه اول شرکت مدیران خودرو

بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) شرکت مدیران خودرو در نیمه دوم سال ۹۸ هم موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان گردید.

به گزارش «اخبار خودرو»،شایان ذکر است که این گزارش به صورت دوره های 6 ماهه تنظیم می گردد که در 6 ماهه دوم هر سال به صورت تجمیعی و سالیانه اعلام می گردد.

نکته جالب در مورد شرکت مدیران خودرو این است که تا کنون هیچ شرکت خودروسازی برای 5 دوره متوالی موفق به کسب این رتبه نشده است که خود حکایت از توجه ویژه این شرکت به بحث مشتریان و رضایت آنها دارد.

این ارزیابی شامل تعداد شکایات واصله، میزان رضایت مندی مشتریان از فرایند رسیدگی به مشتریان، و زمان رسیدگی به شکایات ارزیابی می گردد که شرکت مدیران خودرو توانسته است اقدامات لازم را مطابق با قانون حمایت از مصرف کننده و معیارهای  وضع شده در آئین اجرائی سازمان بازرسی و استاندارد کشور انجام دهد و به صورت متوالی برای چندین دوره مقام برتر را از آن خود نماید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی NL ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 0
    می بخشید ولی من موندم کی این رتبه ها رو به شرکتها بدون هیچ بررسی اعطا می کنه.یه سری به گروه های خودرویی مربوط به مدیران خودرو بزنید،ببینید که چقدر از دست این شرکت ناراضی هستند چه از نظر پاسخگویی و چه از نظر گارانتی. من خودم آریزو ۵دارم که در گروه آریزو سوارها هم عضو هستم. اگه یه نظرسنجی از دارندگان خودرو انجام می دادند به نتیجه بهتری می رسیدید. فقط یه نکته خیلی مهم اونم تماس با امداد خودروی مدیران خودرو هست که تماس با امداد و اعلام خرابی حداقل نیم ساعت زمان می بره.
  • حسین IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    دروغه........ مدیران خودرو بدترین شکت خودروئیه ...... با چرب زبانی پول مردم را میگیرند حالا بدو دنبال ماشینت ، هر روز به بهانه ای تاخیر تحویل را توجیه میکنند در کل یک مشت ....هستند پولتون را تو جوی آب بریزید ولی از مدیران خودرو خرید نکنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =