کد خبر: 229451
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
طراحی کابین 2020

نسل جدید شورولت کوروت که با نام C8 شناخته می‌شود، تنها چند ماه است که به صورت رسمی به بازار راه پیدا کرده اما در این مدت کوتاه توانست عناوین مختلفی را از آن خود کند که یکی از جدیدترین آن‌ها، کسب جایزه بهترین طراحی فضای داخل کابین در سال 2020 است.

به گزارش «اخبار خودرو»،نسل جدید شورولت کوروت که با نام C8 شناخته می‌شود، تنها چند ماه است که به صورت رسمی به بازار راه پیدا کرده اما در این مدت کوتاه توانست عناوین مختلفی را از آن خود کند که یکی از جدیدترین آن‌ها، کسب جایزه بهترین طراحی فضای داخل کابین در سال 2020 است. طبق بررسی‌های واردز اتو، هم اکنون شورلت کوروت در لیست 10 خودروی برتر سال 2020 قرار دارد. سایر خودروهای حاضر در این لیست شامل ب‌ام‌و X6 M، کیا تلوراید، هیوندای ونیو، بنتلی فلایینگ اسپور، رنجروور اووک، تویوتا هایلندر و مرسدس‌بنز GLB هستند. 
این در حالی است که تاکنون منتقدان و کارشناسان، کیفیت متریال مصرفی در کابین نسل‌های قبلی کوروت را مورد نقد قرار دادند و از آن‌ به‌عنوان خودرویی بی‌کیفیت یاد می‌کردند. اما اکنون مهندسان و طراحان این شرکت تصمیم گرفته است با عرضه نسل جدید کوروت، تحولی در سبک طراحی کابین محصولات خود ایجاد کنند. به‌همین‌خاطر C8 لقب راحت‌ترین کوروت تاریخ را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =