پرشیا‌ساین

 نخستین سوالی که به ذهن‌تان می‌رسد، این است؛ پرشیاساین چیست؟ ازآنجاکه شرکت پرشیاخودرو به طیف متنوعی از خودروهای ب‌ام‌و در ایران سرویس ارائه می‌دهد به‌همین‌دلیل به‌تازگی از برندی به نام پرشیاساین  (Persia Sign) رونمایی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، نخستین سوالی که به ذهن‌تان می‌رسد، این است؛ پرشیاساین چیست؟ ازآنجاکه شرکت پرشیاخودرو به طیف متنوعی از خودروهای ب‌ام‌و در ایران سرویس ارائه می‌دهد به‌همین‌دلیل به‌تازگی از برندی به نام پرشیاساین  (Persia Sign) رونمایی کرده است. این برند گزینه‌های متنوعی را پیشِ‌روی متقاضیان خدمات و قطعات برند ب‌ام‌و و مینی قرار می‌دهد. ازجمله قطعات یدکی 
BMW Group. در این طرح برای خودروهای تحت پوشش پرشیاخودرو  در سطح کشور قطعات موردنیاز تامین و عرضه می‌شود.در تمام برندهای خودرویی با بالا رفتن سن خودرو، نسبت هزینه تعمیرات باتوجه به ارزش خودرو برای مشتریان مهم است، درواقع با پایین آمدن ارزش خودرو، هزینه نگهداری اهمیت بیشتری برای مشتریان پیدا می‌کند که منتج‌به جست‌وجوی قطعات ارزان‌تر در بازار می‌شود، بنابراین مشتریان نیاز به قطعات موردنیاز البته با قیمت‌های پایین‌تر دارند.
پرشیاخودرو برای پاسخگویی به نیاز مشتریانی که تمایل‌به کاهش هزینه‌های نگهداری خودرویشان دارند، پرشیاساین را راه‌اندازی کرده است. در این طرح پرشیاخودرو  طبق درخواست مشتری از قطعات پرشیاساین با کیفیت منطبق با استانداردهای BMW Group، با قیمت مناسب‌تر استفاده می‌کند.
برای توضیح بیشتر باید به این موضوع اشاره کرد که قطعات یدکی به 3 گروه اصلی تقسیم می‌شوند. گروه نخست قطعه کارخانه‌ای یا همان Genuine Part؛ توسط خودروسازان قطعات فراهم می‌شود و تامین‌کنندگان آن‌ها را با بسته‌بندی خود عرضه می‌کنند. گروه دوم توسط قطعه‌سازان (OEM) با بسته‌بندی خودشان توزیع می‌شود. در این حالت قطعه‌سازان علاوه‌بر تامین خطوط تولید، قطعات را به بازار نیز عرضه می‌کنند. این روش OES نامیده می‌شود. گروه سوم شامل سایر توزیع‌کنندگان قطعه است این گروه از قطعه‌سازان بدون تایید خودروساز (After Market) هستند و تامین‌کننده اصلی قطعات خط‌تولید نیستند. البته گروه چهارمی نیز با نام قطعات استوک (دست دوم) در بازار ایران وجود دارد.
در برند پرشیاساین  قطعات گروه سوم و چهارم به دلیل آنکه از نظر کیفی مورد تایید پرشیاخودرو نیستند، جایی ندارند. پرشیاخودرو  با اجرای این طرح تصمیم گرفته است به‌جز قطعات Genuine، از قطعات OEM نیز در شبکه تامین خود استفاده کند که این امر درپی  همکاری و امضای قرارداد با قطعه‌سازان بین‌المللی شکل می‌گیرد. درواقع پرشیاخودرو  با این طرح قطعات باکیفیت را به‌صورت مقرون‌به‌صرفه به‌مشتریان خود عرضه خواهد کرد. 
هدف اصلی پرشیاساین دادن حق انتخاب خرید قطعات برای مالکان خودروهای بالای 5سال بوده البته تنوع محصولی این برند به‌گونه‌ای است که تمام مشتریان حتی خودروهای جدید نیز امکان بهره‌برداری از خدمات جدید شرکت را خواهند داشت. این قطعات در شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش پرشیاخودرو  در سراسر کشور و در گام بعدی در بازار و فروشگاه‌های مجاز لوازم یدکی پرشیاخودرو  توزیع خواهند شد. البته برای تعمیرکاران خصوصی هم امکان دسترسی فراهم است.
درباره تضمین کیفیت و اصالت قطعات پرشیاساین باید به این نکته مهم اشاره کرد که این محصولات در بسته‌بندی اختصاصی و با گارانتی 6 ماه یا 10 هزار کیلومتر ارائه می‌شوند. همچنین لیبل هولوگرام پرشیاساین نیز روی قطعات نصب می‌شود و مشتری می‌تواند با ارسال کد اختصاصی درج شده روی هر جعبه به سامانه پیامکی پرشیاخودرو، از مشخصات و اصالت قطعه خریداری شده اطمینان حاصل کند. برند پرشیاساین  قطعات یدکی BMW Group  را عرضه می‌کند بنابراین خدشه‌ای در شبکه پرشیاخودرو  ایجاد نخواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی این شرکت به آدرس persiakhodro.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن 4591 (پیش‌شماره 021 تهران) تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =